کد خبر: ۷۱۴۶۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش :

همچنان تقاضایی برای اکران فیلم نداریم

سخنگوی شورای صنفی نمایش، با بیان اینکه تقاضایی از سوی سینماگران برای اکران نداریم، گفت: تمهیداتی برای ترغیب سینماگران به اکران آثارشان در نظر گرفته‌ایم که اجرایی شدن آن بستگی به خروجی جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی دارد.
همچنان تقاضایی برای اکران فیلم نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین تصمیمات جلسه امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: جلسه امروز شورا بازهم خروجی نداشت، چراکه همچنان تقاضایی از سوی سینماگران برای اکران نداشتیم.

وی افزود: البته تمهیداتی برای ترغیب سینماگران به اکران آثارشان در نظر گرفته‌ایم که اجرایی شدن آن بستگی به خروجی جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی دارد که قرار است فردا دوشنبه تشکیل شود.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره مباحثی که قرار است در جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی مطرح شود هم توضیح داد: در این جلسه خواسته‌های شورای صنفی اکران، سینماداران و پخش‌کنندگان را مطرح خواهیم کرد و در صورت رسیدن به نتیجه جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.

شایسته درباره خبرهای منتشرشده مبنی‌بر تهدید سینماداران به تعطیلی در صورت عدم ورود فیلم جدید به چرخه اکران، گفت: این مساله از سوی تعدادی از سینماداران مطرح شد که ما از آن‌ها خواسته‌ایم فعلاً برای عمل به این تصمیم، دست نگه دارند تا نتایج اقدامات شورای صنفی نمایش مشخص شود.

وی درباره نقش این شورا در زمینه ترغیب سینماگران به اکران آثارشان، خاطرنشان کرد: شورا برای اقدام در این زمینه نیاز به پول و امکانات دارد. فعلاً در حد برگزاری جلسات مباحثی طرح می‌شود که امیدواریم نتیجه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین