کد خبر: ۷۳۳۳۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

سقوط زن ۶۷ ساله به رودخانه

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از تداوم امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش سیل و باران خبر داد و گفت: پیکر بی جان پیرزن ۶۷ ساله ماسالی در رودخانه کشف شد.
سقوط زن ۶۷ ساله به رودخانه
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش غلامی، از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش سیل و باران خبر داد و اظهار کرد: امدادرسانی ها تا فروکش کردن سیلاب ادامه دارد.

وی با اشاره کشف پیکر بی جان پیرزن ۶۷ ساله ماسالی در رودخانه، اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۴۵ مورخ ۲۹ مهر گزارشی مبنی بر سقوط پیرزن به رودخانه گیله‌سرا را بخشداری مرکزی ماسال به هلال احمر اطلاع داده شد که پس از اطلاع عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از چندین ساعت جستجو جسد پیرزن ۶۷ ساله کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: همچنین به دنبال بارندگی های پاییزی روز گذشته نیز، گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل در منطقه طولارود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی، با بیان اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند، گفت: یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر تالش به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند و با استفاده از خودروی کمک دار و به وسیله کف‌کش و موتور روبین نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند.

وی از توزیع دو تخته موکت شش متری و هفت کیلو نایلون به خانوار متاثر از آبگرفتگی تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در املش سه باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود که عوامل امدادی جمعیت هلال احمر املش به یاری مردم رفتند و با موتور روبین نسبت به تخلیه آب در منازل اقدام کردند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، یادآور شد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین