کد خبر: ۷۳۷۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

برف و باران در‌ جاده‌‌های ‌۱۲ استان/ ۶ محور مسدود است

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، چهارمحال و بختیاری‌، البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان‌، خراسان شمالی، سمنان‌، مرکزی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان گزارش شده است.
برف و باران در‌ جاده‌‌های ‌۱۲ استان/ ۶ محور مسدود است
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌ها گفت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: ‌در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک داریم.

*‌ برف و باران در‌ جاده‌‌های ‌12 استان

مخبر درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، چهارمحال و بختیاری‌، البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان‌، خراسان شمالی، سمنان‌، مرکزی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در محور‌های هراز و چالوس در حال حاضر بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت و محور فیروزکوه‌ بارش باران داریم.

* 6 جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدا‌ن‌، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، ‌جاده‌سی‌سخت-پادنا و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین