کد خبر: ۷۳۹۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
تبلیغات

پنجمین سالگرد تاسیس اسپات

شرکت اسپات که از سال ۱۳۹۵ و با نام رسمی سامان پویش تأمین آغاز به فعالیت نموده است، امسال در حالی پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت که در مقایسه با سال‌های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی داشته است.
پنجمین سالگرد تاسیس اسپات
آفتاب‌‌نیوز :

حوزه فعالیت این شرکت در ابتدا تأمین تجهیزات نگهدارنده فروشگاه‌های زنجیره‌ای بود که پس از مدتی با اضافه نمودن تجهیزات برودتی اعم از انواع یخچال و فریزر فروشگاهی، توانست سبد محصولی کاملی برای مشتریان خود فراهم نماید. مشتریان اسپات که از میان آن‌ها می‌توان به برند‌های مطرحی همچون: مینومارت، جانبو، دیلی مارکت، هایپراستار، شهروند، رفاه، دیجی کالا، افق کوروش، گندم و ... اشاره نمود، در این مدت از محصولات متنوع اسپات برای تجهیز فروشگاه‌های خود استفاده نموده اند.

به گزارش روابط عمومی اسپات، مدیرعامل اسپات در متن تبریک خود ضمن اشاره به پیشرفت قابل توجه سازمان، این مهم را در گرو تلاش و کوشش مضاعف همکاران سازمان عنوان نموده و با ابراز خرسندی از گردهمایی گروهی فعال و با پشتکار در بخش‌های تولیدی و پشتیبانی، آینده درخشانی در مسیر پیش روی سازمان متصور شد. در متن تبریک مهندس شهبازی آمده است: "پنج سال گذشته، مسیر پر پیچ و خمی پشت سر گذاشتیم و در حالی چشم به فردای روشن اسپات دوخته ایم که در این مدت هرسال به سرمایه‌های ارزشمند سازمان افزوده شده است. ارتقاء جایگاه سازمان در میان شرکت‌های برتر تولیدی کشور، تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی عرصه تجهیزات فروشگاهی در ایران و دستیابی به بازار‌های بین المللی جز در سایه تلاش همکاران محترم میسر نبوده است. این موفقیت را به همه عزیزان تبریک عرض نموده و روز‌های پرنشاط همراه با موفقیت‌های بسیار برای همه آن‌ها آرزومندم. "

پنجمین سالگرد تاسیس اسپات

جشن پنجمین سالگرد تأسیس شرکت همزمان با رونمایی از محصولات جدید در هر دو حوزه تجهیزات برودتی و نگهدارنده فروشگاهی همراه بود. شرکت اسپات از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ گلرنگ است که با هدف تولید و تأمین تجهیزات فروشگاهی و انبار پا به عرصه صنعت نهاده است.

پنجمین سالگرد تاسیس اسپات

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین