کد خبر: ۷۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی برای طرح افزایش تولید مثل

وی افزود: نگاه دولت این است که اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی محله محور باشد، با توجه به لزوم حمایت از مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی، این مهم باید به صورت جدی دنبال شود، لذا مصوبه مجلس هم در این راستا خواهد بود.
بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی برای طرح افزایش تولید مثل
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مصوبه ای که مجلس به عنوان طرح تعالی جمعیت و خانواده مورد تصویب قرار داده ۱۹ هزار میلیارد تومان در این حوزه مصوب شده که امیدواریم این مهم هم اجرایی شود.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه ۱۶ دی در حاشیه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد از تالار مرکزی اراک اظهار کرد: با توجه به لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرده، مجلس اعتبارات خوبی در بخش های مختلف در نظر گرفته که جهت اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کلان کشور استفاده شود و توجه به پیشنهادات خوب وزیر ارشاد نیز لحاظ شده است.

وی افزود: نگاه دولت این است که اقدامات و فعالیت های فرهنگی محله محور باشد، با توجه به لزوم حمایت از مجموعه ها و تشکل های فرهنگی، این مهم باید به صورت جدی دنبال شود، لذا مصوبه مجلس هم در این راستا خواهد بود.

آصفری بیان کرد: اعتبار خوبی حدود ۳۵۰۰ میلیارد برای این مهم در نظر گرفته شده تا جهت کمک به کانون های فرهنگی کشور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ای که مجلس به عنوان طرح تعالی جمعیت و خانواده مورد تصویب قرار داده ۱۹ هزار میلیارد تومان در این حوزه مصوب شده که امیدواریم این مهم هم اجرایی شود.

آصفری اضافه کرد: طرح ها و لوایحی هم در دستور کار است که قرار شده مجلس خارج از نوبت رسیدگی کند و با توجه به نگاه فرهنگی این دولت انشالله بتوانیم مجموعه ها و تشکل های فرهنگی را مورد حمایت قرار دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین