کد خبر: ۷۴۷۸۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

امیکرون جزیره کیش را درنوردید

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تفاوت این سویه با سویه‌های قبلی، سرعت انتشار بالای آن است و موارد ابتلا به صورت خوشه‌های بزرگ خود را نشان می‌دهند
امیکرون جزیره کیش را درنوردید
آفتاب‌‌نیوز :

رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: دیروز نتیجه تست‌های هفته گذشته موارد مبتلا به کرونا در جزیره کیش را برای تشخیص ژنتیکی به آزمایشگاه مرجع استان ارسال کرده بودیم و نتایج نشان داد ۱۰ مورد از موارد مثبت؛ سویه امیکرون بوده است.

او می‌گوید به زودی سویه امیکرون، سویه غالب در کشور خواهد شد و در دو هفته آینده بیشترین موارد ابتلا از این سویه خواهد بود.

به گفته سخنگوی شورای سلامت کیش تفاوت این سویه با سویه‌های قبلی، سرعت انتشار بالای آن است و موارد ابتلا به صورت خوشه‌های بزرگ خود را نشان می‌دهند. این خوشه‌ها در خانواده یا محیط‌های شغلی شکل می‌گیرد؛ بنابراین لازم است همه علائم سرماخوردگی و گلودرد را به عنوان ابتلا به سویه امیکرون فرض کنیم.

رضانیا گفت: این افراد و اطرافیان آن‌ها باید خود را قرنطینه و همچنین از حضور در تجمعات پرهیز کنند. باید در اسرع وقت نسبت به افزایش سطح پوشش دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شود تا بتوانیم از همه گیری ناگهانی جلوگیری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
ادارات رو دور کاری یا شیفتی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
1
پس چرا تعطیل نکنید وقتی همه جا پر از این ویروس شده فقط میگید تعداد کم است آخه از جون این مردم بیگناه چی می خواهید از بس گرونی هست در عوض که به فکرشون باشید از این طرف دارید به کشتنش ن می دهید به خدا در حق آنها داریدظلم میکنیدپس چرا مدارس را تعطیل نمیکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین