کد خبر: ۷۴۹۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
انتصاب افراد بی‌تجربه در وزارت کار، نمایندگان را پیگیر استیضاح کرد

نماینده مجلس: عبدالملکی در دولت قبل همیشه منتقد بود، حالا باید جوابگو باشد

اصغر سلیمی، درباره مطرح شدن استیضاح حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکسری از مباحث در ماجرای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح است، اما عمده‌ترین این بحث‌ها به کارگیری نیرو‌ها و انتخاب افرادی برای پست‌های مدیریتی و معاونتی است، اینکه چرا افراد باتجربه که در حوزه کار، تعاون و رفاه اشراف دارند، انتخاب نشده‌اند.
نماینده مجلس: عبدالملکی در دولت قبل همیشه منتقد بود، حالا باید جوابگو باشد
آفتاب‌‌نیوز :

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار خودش از نیروهایی بود که در دولت قبل همیشه منتقد وضع موجود بود، حال امروز همه قدرت در اختیار این برادر بزرگوار است و باید جوابگوی دغدغه‌های مردم باشد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتصاب‌ها نشان می‌دهد سعی بر این بوده که افرادی که در حوزه تعاون، کار و رفاه اطلاعاتی نداشتند، به کارگیری شوند که این امر برای برخی نمایندگان ایجاد سوال کرد و برای همین پیگیر استیضاح شدند.

وی ادامه داد: حال باید استیضاح آقای وزیر به صحن بیاید، صحبت‌های ایشان و موافقان و مخالفان استیضاح را بشنویم و طبق آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباه انتقادات به گفته‌های وزیر کار مبنی بر حل معضلات و مشکلات اشتغال در کشور و شعارهایی که در این خصوص پیش از وزارت داده بود، بیان کرد: در این خصوص فرصت محدود بوده و قضاوت در یک فرصت ۳ الی ۴ ماهه زود است اما مردم انتظار دارند با توجه شعارهایی که داده شده بارقه‌های امیدی وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: درست است که مردم انتظار ندارند در همین مدت همه چیز عملیاتی شود اما در همین مدت هم باید یکسری نشانه‌های مثبت به جامعه داده شود و اقداماتی انجام می‌شد، خصوصا برای اشتغال که در سال جدید باید گام‌های بلندتری برداشت.

سلیمی یادآور شد: آقای وزیر خودش از نیروهایی بود که در دولت قبل همیشه منتقد وضع موجود بود و در صحبت‌ها و مناظراتی که در تلویزیون داشت، عنوان می‌کرد که می‌توان تغییر رویه داد و مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و تولید را حل کرد؛ حال امروز همه قدرت در اختیار این برادر بزرگوار است و باید جوابگو باشد تا بتواند دغدغه‌هایی که مردم و نخبگان جامعه دارند را حل و برآورده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
1
0
اول اون پول كارگران و بازنشستگان را كه بذر و بخشش كرده را برگرداند ، بعد بايد اين آقا محاكمه شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین