کد خبر: ۷۵۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تبلیغات

ارزان‌ترین شرکت لوله‌بازکنی در تهران

"شرکت لوله بازکنی تهران" به عنوان ارزان‌ترین لوله بازکنی در تهران به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد. اگر مشکل گرفتگی فاضلاب در منزلتان دارید کافیست با شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.
ارزان‌ترین شرکت لوله‌بازکنی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت لوله‌بازکنی تهران که زیر نظر اتحادیه فعالیت می‌کند، برای عید و سال جدید ۳۰% تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت اعلام کرده که با قیمت‌های مناسب، کار تمیز و بهداشتی سرویسکاران باتجربه و حوش‌برخورد آماده ارائه انجام خدمات به مشتریان است. خدمات این شرکت برای نیازمندان و کسانی که مشکلات مالی دارند، رایگان است.

خدمات لوله بازکنی تهران

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی: خدمات فوری بازکردن توالت ایرانی و دستشویی فرنگی توسط اکیپ لوله‌بازکنی تهران؛ لوله‌بازکنی انواع فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی با دستگاه‌های قوی و پرقدرت انجام می‌شود. همچنین از فنر‌های جداگانه برای توالت و حمام استفاده می شود و جهت حفظ نظافت و پاکیزگی تمامی ابزار‌ها ضدعفونی می‌شود.

لوله‌بازکنی لوله‌های سینک ظرفشویی و روشویی: خدمات مربوط به بازکردن لوله‌های سینک ظرفشویی و روشویی در لوله بازکنی تهران با دستگاه مدرن کیفی بدون کوچک‌ترین کثیف‌کاری و بدون ایجاد سرو صدا در شب انجام می‌شود. تعویض اتصالات زیر سینک، چربی‌زدایی و رسوب‌گیری لوله‌ها، تشخیص ایراد گرفتگی لوله و تضمین ۱۵ روز بعد از رفع گیر.

رفع گرفتگی کفشور: بازکردن لوله کفشور حمام، حیاط، آشپزخانه و… به کمک دستگاه فنرزنی برقی، دستگاه تراکم هوا و دستگاه پمپ واتر جت. اکثر لوله‌های پارکینگ توسط ماسه یا برگ درختان انسداد می‌یابد. اگر داخل فاضلاب ماسه باشد رفع‌گیر آن کار سختی است، زیرا فنر داخل ماسه قدرت چرخش خود را از دست می‌دهد. بنابراین ابتدا با دستگاه مکش آن‌ها را به بیرون می‌کشیم.

رفع بوی بد چاه فاضلاب: رفع تضمینی بوی بد فاضلاب با استفاده از روش‌های خاص و محلول‌های ضدبودهی لوله به صورت تضمینی را برای همیشه به دست متخصصان لوله بازکنی تهران بسپارید. اگر در منزلتان هنگام ظهر یا شب بوی بدی استشمام می‌کنید، احتمالا باید فاضلاب منزلتان بوگیری شود. این کار تخصص ماست، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در عرض ۲۰ دقیقه در محل حاضر شویم و مشکل شما را برطرف کنیم.

بیرون آوردن اشیا از چاه: درآوردن اشیاء قیمتی و با ارزش از چاه توالت، مثل طلا و جواهر، تلفن همراه با استفاده از تجهیزات خاص دستگاه مکش و دستگاه مشکل‌گشا به صورت تضمینی.

رفع گرفتگی فاضلاب پشت بام و موتور خانه: افراد متخصص چاه‌بازکنی و لوله‌بازکنی تهران به همراه تجهیزات پیشرفته، عملیات لوله‌بازکنی کفشور پشت بام با فنر‌های ۳۰ متری را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

مزایای انتخاب لوله بازکنی غرب تهران

تمامی لوله‌بازکن‌ها ملزم به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند. استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی‌کننده جزو اصلی‌ترین قوانین کار ما در ایام کروناست؛ پس به ما اعتماد کنید. لوله‌بازکنی نوین با استفاده از ابزار‌ها و دستگاه‌های بروز تمام لوله‌های مسدود را به صورت تضمینی و بدون کنده‌کاری در سریع‌ترین زمان باز می‌کنند. سرویسکاران این شرکت در انتخاب یک لوله‌بازکن حرفه‌ای، تجربه و کاربلدی حرف اول را می‌زند! و پس از آن تعهد و دلسوزی و تعیین تعرفه مناسب بر اساس نرخ‌های اتحادیه لوله‌بازکنی در اولویت‌های بعدی گزینش قرار می‌گیرند.

ارزان‌ترین شرکت لوله‌بازکنی در تهران

لوله بازکنی رایگان در تهران

همچنین انجام کلیه‌ خدمات گرفتگی فاضلاب و بازکردن لوله‌ها برای افراد نیازمند و ضعفا کاملا رایگان است.

پس از رفع گرفتگی و مشکل شما، سرویسکار یک کارت ویزیت که شماره‌ی این شرکت می‌باشد به شما می‌دهد. در صورتی که مجددا مشکل مسدودشدن فاضلاب برای شما یا همسایگانتان پیش آید و با ما تماس بگیرید رفع گرفتگی با ۷۰ درصد تخفیف انجام می‌شود. این کار نه تنها به نفع شما خواهد بود بلکه برای ما یک اعتبار محسوب می‌شود که با نگه داشتن مشتری بیشتر و رضایت شما از شرکت ما به کسب و کار ما نیز کمک خواهید کرد.

ارزان‌ترین شرکت لوله‌بازکنی در تهران

پیشگیری از گرفتگی لوله‌ها

شرکت لوله بازکنی غرب تهران طی چندین سال سابقه در این حوزه عامل اصلی گرفتگی لوله‌ها را مو و چربی می‌داند پس بهتر است اصول نگهداری از لوله‌ها را بدانید.

۱-اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خروجی هر کفشور و فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی توری مناسب قرار دهید.

۲-استفاده از محلول‌های شیمیایی برای لوله‌های پلیکا هر ۲ ماه یکبار. طرز استفاده از محلول‌ها در شب مقداری از اسید لوله بازکنی را داخل فاضلاب بریزید و تا صبح آب را باز نکنید. توجه داشته باشید که ریختن اسید داخل فاضلاب‌های چدنی بسیار زیان‌آور است و در بعضی موارد شاهد سوراخی و یا پوسیدگی لوله می‌شود.

۳-با استفاده از یک فنر دستی هر ۶ماه داخل فاضلاب‌ها را سرویس کنید، فنر دستی را می‌توانید از فروشگاه‌های لوله و اتصالات در لوله بازکنی غرب تهران تهیه کنید.

۳- از ریختن تفاله چای و پسماند غذا در سینک ظرفشویی خودداری کنید و در هنگام شستن ظرف‌ها روغن ته قابلمه را به کیسه زباله بریزید.

۴-در سرویس بهداشتی خود یک سطل زباله قرار دهید و دستمال کاغذی را حتما در سطل بیاندازید و در حمام مو‌های خود را به فاضلاب نریزید‌، علت اصلی گرفتگی لوله‌ها‌ی حمام مو می‌باشد.

جدیدترین تکنولوژی لوله بازکنی شریعتی

یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی که در اکثر تاسیسات و شرکت لوله بازکنی در شریعتی وجود دارد، دوربین‌های شلنگی یا اندوسکوپ صنعتی هستند که انواع مختلف و کاربرد‌های مختلفی دارد و همینطور که از اسمش پیدا است از یک شلنگ چند متری به علاوه یک دوربین با کیفیت عالی و یک چراغ led که مکان‌های تاریک را روشن می‌کند تشکیل شده است؛ با استفاده از این دستگاه داخل تمام لوله‌ها را می‌توان دید.

دوربین موبایلی یا اندوسکوپی

برای دیدن چگونگی گرفتگی لوله‌های فاضلاب از این دوربین شلنگی استفاده می‌شود. این دوربین خاصیت انعطاف پذیری دارد. با اتصال آن به گوشی تلفن و هدایت آن توسط فنر داخل لوله، بدون گیر کردن در درون لوله‌ها تصاویر را نمایش می‌دهد.

نحوه‌ی اتصال دوربین

این دوربین را از طریق USB می‌توان به کامپیوتر و موبایل متصل کرد و تصاویر را ببینید و موارد استفاده آن بیشتر در داخل لوله‌ها و آزمایش تست لوله می‌باشد؛ مقاوم در برابر آب است و در محیط مرطوب می‌تواند باقی بماند.

در ادامه به بررسی تکنولوژی و لوله بازکنی شریعتی می‌پردازیم. برای سفارش صفحه لوله بازکنی شریعتی را ببینید.

مشخصات دوربین موبایلی:

این دوربین‌ها از ۳ نوع مختلف هستند و کاربرد‌های متفاوتی دارند:

اندوسکوپی: این مدل برای کار‌های صنعتی و بزرگ قابل استفاده است.

مدل مانیتوری: برای مکان‌هایی که سیار هستند استفاده می‌شود و پر کاربرد‌ترین نوع آن موبایلی می‌باشد که در اکثر تاسیسات لوله بازکنی شریعتی و شرکت‌ها از این نوع موبایلی استفاده می‌کنند.

اتصال به موبایل: در این مدل، کابل‌ها یا شلنگ‌های آن از ۵۰ سانتی متر تا ده متر به بالا هم می‌رسد.

دوربین موبایلی و کاربرد آن؛ یکی دیگر از مشخصات این دوربین‌ها داشتن لنز‌های متفاوت می‌باشد؛ به خصوص در معادن به علت گرد و غبار باعث خرابی لنز می‌شود و ممکن است تصاویر واضحی نشان ندهد. به همین منظور از لنز‌های چند پارچه استفاده می‌شود تا تصاویر لحظه‌ای را برای شما ضبط کند.

نحوه کار

این دوربین‌ها با استفاده از سیم یا شلنگ و اپلیکیشن به کامپیوتر یا موبایل شما متصل می‌شوند. با اپلیکیشن دوربین تصویر را به طور زنده بر روی دستگاه که دوربین به آن متصل است می‌بینید. زمانی که دوربین را داخل لوله می‌اندازید، دوربین تصاویر را برای شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید تشخیص دهید که چرا لوله مسدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین