کد خبر: ۷۶۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

اظهارات نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: با پیروی از راه قدس و مسجد الاقصی مسلمانان می‌توانند پیروز میدان شوند، بنابراین همه باید برای دستیابی به این پیروزی عظیم با یکدیگر متحد شویم.
اظهارات نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در همایش بین‌المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب و اتحادیه جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در سالن رسول اکرم (ص) تالار رایزن برگزار شد، اظهار کرد: همه آنچه که در این جلسه بیان شد نشان از آگاهی جهان اسلام و آزادی قدس شریف دارد. ورود به مسجد الاقصی حتمی است چراکه خداوند خلف وعده نمی کند.

ابوشریف با بیان اینکه وصف رژیم صهیونیستی در قرآن کریم بارها به عنوان قوم فاسد آمده است، اظهار کرد: پس هرکسی به هر طریق با این رژیم مقابله کند جزو بندگان برگزیده خداوند است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: متاسفانه ما امروز شاهد این مسئله هستیم که برخی از کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم فاسد صهیونیستی سکوت کرده‌اند. آیا می‌توان نام اینها را مسلمان نامید که کشتار بی‌دفاع کودکان فلسطینی را می‌بینند و در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند؟

وی در پایان گفت: خداوند متعال همواره در قرآن کریم بندگانش را به تجارت سودمند راهنمایی می‌کند و اعلام می‌دارد که پیروزی نزدیک است. با پیروی از راه قدس و مسجد الاقصی مسلمانان می‌توانند پیروز میدان شوند، همان راهی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند. بنابراین همه باید برای دستیابی به این پیروزی عظیم با یکدیگر متحد شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین