کد خبر: ۷۷۹۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

آمار کرونا در ایران ۱۲ تیر ۱۴۰۱/ شناسایی ۷۱۷ بیمار و ۶ فوتی جدید

 مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.
آمار کرونا در ایران ۱۲ تیر ۱۴۰۱/ شناسایی ۷۱۷ بیمار و ۶ فوتی جدید
آفتاب‌‌نیوز :

از دیروز تا امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش وبدا، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۵۷ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۶۳ هزار و ۲۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶ هزار و ۶۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۹۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۱۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۲۳۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت مردمی مبارزه با کرونا را به عنوان نخستین اقدام در اولویت قرار داد، تهیه واکسن شتاب گرفت و با حضور مردم در رده های مختلف انتظامی، بسیج نیروهای جهادی و غیره مساجد، مراکز، استادیوم ها محل تزریق واکسن شد و در روز حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تزریق و در هفته حدود هشت میلیون تزریق انجام شد و ما رکورد جهانی داریم که نشان دهنده قدرت است.

وی افزود: با استفاده از نوع واکسن نو ترکیب و ویروس کشته شده ایمنی جمعی علیه کرونا ایجاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین