کد خبر: ۷۸۰۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا برای جذب مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی ارائه داده است.
پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب لواندوفسکی
آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می رسد که تلاش‌های بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی همچنان ادامه خواهد داشت و آبی اناری ها دست بردار جذب این مهاجم لهستانی نیستند.

به گزارش اسپورت وان، بایرن مونیخ تاکنون پیشنهادهای ۳۵ و ۴۰ میلیون یورویی آبی اناری ها برای جذب لواندوفسکی را رد کرده است.

آلمان این بار بارسلونا با رقم درخواستی بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی موافقت کرده است به طوری که این باشگاه اسپانیایی حاضر است که برای جذب این مهاجم گلزن ۳۳ ساله ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند.

رسانه های آلمانی پیش از این اعلام کردندکه تنها شرط بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی پرداخت ۵۰ میلیون یورو نقد است که ظاهرا بارسلونا با این شرط موافقت کرده است.

روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او به صراحت اعلام کرده است که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی بارسلونا شد که این اقدام او با مخالفت باشگاه بایرن مواجه شده است.

باشگاه بایرن مونیخ تاکنون اجازه جدایی را به لواندوفسکی نداده است و مدیران باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که به این بازیکن نیاز دارند.

علاوه بر بارسلونا از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتری جدی لواندوفسکی یاد می شود البته خود این بازیکن اعلام کرده است که دوست دارد راهی بارسلونا شود اما ممکن است که وضعیت بد مالی آبی اناری ها و سنگ اندازی سران بایرن باعث شود تا او راهی تیم پاریسی شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین