کد خبر: ۸۱۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

حمله دوباره لاپید به نتانیاهو: دولتی "کاملا دیوانه" درحال تشکیل است

نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی با انتقاد از توافقات بنیامین نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید این رژیم سپردن مناصب به یهودیان تندرو را "دیوانگی" توصیف کرد.
حمله دوباره لاپید به نتانیاهو: دولتی
آفتاب‌‌نیوز :

یائیر لاپید، نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد: حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر مکلف با حزب "نوعم" توافقی را امضا کرده است تا "آوی ماعوز"، رئیس این حزب در سمت معاون وزیر در دفتر نخست‌وزیری منصوب شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  وی گفت: این توافق همچنین شامل تشکیل هیئتی موسوم به "هیئت هویت ملی یهودی" و دادن ریاست آن به ماعوز می‌شود.

لاپید افزود: هر روز که می‌گذرد، مشخص می‌شود که به جای تشکیل یک دولت راستگرای صرف، یک دولت کاملا دیوانه درحال تشکیل شدن است.

وی ادامه داد: این واقعیت که نتانیاهو آوی ماعوز نماینده "تسفی تاو" خاخام یهودی تندرو را به سمت معاون وزیر در دفتر نخست وزیری منصوب خواهد کرد، کمتر از دیوانگی نیست.

لاپید همچنین تاکید کرد: این (ماعوز) مردی است که با خدمت زنان در ارتش اسرائیل مخالف است، با انتصاب زنان در پست‌های مهم مخالف است، از تغییر جنسیتی همجنس‌گرایان و هر نگرش گمراه دیگری که فکرش را بکنید حمایت می‌کند.

وی همچنین خطاب به رای دهندگان به حزب لیکود در انتخابات اخیر کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نیز گفت: رای دهندگان لیکود، آیا این چیزی است که شما می‌خواستید؟ این ملی گرایی سیاه برای زندگی شما تصمیم می‌گیرد؟ آیا شما می‌خواهید که شکل دولت اسرائیل اینگونه باشد.

حزب "نوعم" در ائتلاف با حزب "صهیونیست دینی" به رهبری بتسلئیل اسموتریچ در انتخابات کنست شرکت کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین