کد خبر: ۸۳۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

پلمب ۶ کافه و رستوران در بابلسر به علت رعایت نکردن حجاب

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر گفت: ۶ واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی در روز‌های گذشته پلمب شدند.
پلمب ۶ کافه و رستوران در بابلسر به علت رعایت نکردن حجاب
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر آمده است که در اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی، همه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند و با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

این اطلاعیه به شرح زیر است: رح برخورد با تخلفات صنفی و رفتار‌های هنجارشکنانه جدی و مستمر خواهد بود و پلمب و جریمه واحد‌های صنفی در اساس مطلوب نظر ما نیست و به طور قطع باعث خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار خواهد شد، ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

در مورد زمینه و رسته فعالیت ۶ واحد پلمب شده صنفی در روز‌های اخیر باید گفت این واحد‌ها در فروش پیتزا و غذای آماده و قهوه فعالیت داشتند که نسبت به هنجار‌های اجتماعی و شئونات اسلامی بی‌توجه بودند که این امر منجر به پلمب واحد‌های مذکور شد.

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در اطلاعیه خود می‌افزاید صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت شئونات اسلامی را جزو وظایف کاری خود بدانند و مدیران واحد‌های صنفی، کارکنان فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و بدور از معضلات اجتماعی را در سال جدید شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین