کد خبر: ۸۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

بیانیه استانداری آذربایجان شرقی درباره حجاب/ سرابی بیش نیست

استانداری آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای بر لزوم رعایت حجاب در معابر و خیابان‌ها و اماکن عمومی تاکید کرد.
بیانیه استانداری آذربایجان شرقی درباره حجاب/ سرابی بیش نیست
آفتاب‌‌نیوز :

متن بیانیه به شرح زیر است:

حجاب از نمادهای تمدن ایرانی- اسلامی از زمان‌های قدیم تاکنون بوده و مردم مسلمان کشورمان، به ویژه مردم متدین، مومن و غیرتمند آذربایجان شرقی، همواره به رعایت آن بالیده‌اند.

تعهد و پایبندی مردم عزیز کشورمان به رعایت حجاب به عنوان یکی از شاخص‌های اصیل فرهنگی و اجتماعی سبب شده که دشمن پس از ناامیدی از جنگ در جبهه های نظامی و اقتصادی به جنگ شناختی با محور حجاب روی بیاورد.

اما مردم ایران اسلامی به ویژه آذربایجان شرقی به عنوان نخستین پایتخت حکومت شیعی، در ماه‌های گذشته با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و تدوام سنت آبا و اجدادی خود نشان دادند که خواب دشمنان برای جدایی آنان از حجاب به عنوان میراث دینی گذشتگان این مرز و بوم، سرابی بیش نیست.

استانداری آذربایجان شرقی با درک این مهم و در راستای همسویی با مطالبه مردم عزیز، و مومن استان بر ضرورت رعایت حجاب در اماکن عمومی و اهتمام مضاعف برای تحقق این مهم در سازمان‌ها و ادارات دولتی به عنوان محل مراجعه شهروندان تاکید موکد دارد.

بدیهی است که تلاش برای تحقق زیست عفیفانه در سایه حجاب به عنوان تکلیف شرعی و قانونی و به عنوان خواسته اصلی مردم آذربایجان شرقی، وظیفه غیرقابل تردید همه نهادهای مسوول بوده و هیچ گونه تعلل در این زمینه قابل قبول نیست.

استانداری آذربایجان شرقی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم متدین و انقلابی استان در ماه مبارک رمضان و هشدار جدی به هنجارشکنان، انتظار دارد همگان با هم افزایی و مشارکت در صیانت از حجاب و ترویج روزافزون آن، برای مقابله با توطئه های دشمنان در زمینه کمرنگ کردن این ارزش الهی و اسلامی همگام شوند تا کرامت خانواده ها در جامعه اسلامی بیش از پیش حفظ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین