کد خبر: ۳۰۳۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

دست‌چین نخورید

رییس شعبه 54 اداره کل تعزیرات استان تهران گفت: رای پرونده شرکت تولیدی آبلیموی «دست چین» به تازگی قطعی و این شرکت به پرداخت 9 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی خدایی روز شنبه افزود: پیش از این در آبان سال گذشته مقرر شد همه محصولات شرکت دست چین از جمله دادلی، گلدست و نوش آگین از سطح عرضه جمع آوری شود و به تبع آن سازمان استاندارد نیز اعلام کرد این کالا نشان استاندارد ندارد و باید جمع آوری شود.

وی گفت: اکنون که رای این شرکت قطعی شد، فروش و عرضه این کالا ممنوع است و سازمان تعزیرات حکومتی با عرضه کنندگان این کالا برخورد جدی می کند.

به گزارش ایرنا، خدایی افزود: سال گذشته که با این شرکت برخورد کردیم، محصولاتی با نشان استاندارد توزیع می کرد که این نشان واقعی نبود و پس از آزمایش اقلام توزیعی نیز مشخص شد که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد و موادی شیمیایی است.

رییس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران درمورد کارخانه ها و نشان های دیگر آبلیمو و آبمیوه نیز گفت: پرونده های زیادی از این شرکتها اکنون در تعزیرات در حال بررسی است که برای بخشی از این شرکتها هنوز رایی صادر نشده و آزمایش های صورت گرفته حاکیست که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد.

خدایی افزود: این محصولات نه تنها آبلیموی ناخالص نیز بلکه آب لیمو نیست و فرآورده شیمیایی است.

وی گفت: بیشتر این کالاها با نشان استاندارد و مجوز بهداشت توزیع می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
sana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
1
خسته نباشید خدایی خیلی زود وارد عمل شدید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین