کد خبر: ۷۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

«هشتِ شاکی» شمشیر را علیه استقلال از رو بست

اگرچه «فرشید اسماعیلی» بازیکن سابق تبم فوتبال استقلال، با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت مطالباتش خواهان برخورد قانونی با استقلال شده است اما هیچ خطری استقلال را برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی‌کند.
«هشتِ شاکی» شمشیر را علیه استقلال از رو بست
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد جایی نداشت.

این بازیکن که فصل گذشته مصاحبه‌های تندی را علیه مدیریت وقت استقلال انجام داد با جرایم سنگینی روبرو شد و از سوی احمد مددی از فهرست تمدیدی‌های استقلال خط خورد.

پس از تغییر و تحولاتی که در باشگاه استقلال صورت گرفت و سکان مدیریت این باشگاه به مصطفی آجورلو رسید این شایعه مطرح شد که اسماعیلی قرارداد جدیدی را با آبی‌پوشان تهرانی منعقد می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و اسماعیلی برای ادامه دوران فوتبالی به العربی قطر برود.

نامه اسماعیلی برای محرومیت استقلال

اسماعیلی که بابت مطالباتش از باشگاه استقلال طلبکار است نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و اعلام کرده که از باشگاه استقلال طلب وصول‌نشده زیادی دارد. وی در این نامه از کمیته انضباطی ای‌اف‌سی درخواست کرده است تا در صورت پرداخت نشدن مطالباتش از سوی استقلال، برخورد قانونی صورت بگیرد.

خطری استقلال را تهدید نمی‌کند

در این‌باره با یکی از مدیران باشگاه اظهار داشت: نامه فرشید اسماعیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا حقیقت دارد و او بابت مطالباتش شکایت کرده است. البته این شکایت هیچ مشکلی برای حضور استقلال در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نکرده و در واقع خطری استقلال را تهدید نمی‌کند. به طور حتم طلب این بازیکن در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

جریمه‌های اسماعیلی بخشیده نمی‌شود

فرشید اسماعیلی بابت مصاحبه‌هایی که علیه احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال انجام داد با جرایم سنگینی روبرو شده است؛ براساس تایید یک منبع موثق از داخل باشگاه، کمیته انضباطی وقت باشگاه استقلال این بازیکن را ۶۰ درصد مبلغ قرارداد جریمه کرده است.

اگرچه مصطفی آجورلو چندی پیش اعلام کرد به مناسبت ماه ربیع الاول جرایم بازیکنان استقلال را بخشیده است اما به نظر می‌رسد با رفتاری که فرشید اسماعیلی انجام داده‌، این موضوع درباره وی صدق نخواهد کرد و به طور حتم مدیریت باشگاه استقلال مدارک لازم را جهت جریمه‌های اعمال شده از سوی باشگاه برای اسماعیلی به کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد تا از مطالبات وی کسر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین