کد خبر: ۷۴۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

قطع کامل اینترنت در یمن

سازمان «نت بلاکس» که محدودیت‌های اینترنتی در جهان را رصد می‌کند از قطع کامل اینترنت در یمن پس از حمله هوایی ائتلاف سعودی به ساختمان ارتباطات در حدیده خبر داد.
قطع کامل اینترنت در یمن
آفتاب‌‌نیوز :

نت بلاکس از قطع کامل اینترنت در یمن پس از حمله هوایی به ساختمان ارتباطات در حدیده خبر داد.

نت بلاکس اعلام کرد، داده‌های شبکه درحال حاضر، از بین رفتن ارتباط در بخش اصلی اینترنت در یمن و قطع کامل آن را نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، پیش از این یک منبع در اداره کل ارتباطات یمن از توقف خدمات اینترنت در یمن به علت حمله هوایی ائتلاف سعودی به تجهیزات بین المللی اینترنت در ساختمان ارتباطات در حدیده که تنها منبع تغذیه اینترنت در استان‌های شمالی و جنوبی یمن و ارتباطات بین المللی در این استان‌ها است خبر داده بود.

در همين حال اين شبکه اعلام کرد در پی حملات ائتلاف سعودی به زندانی در استان صعده دهها نفر کشته و زخمی شدند. جستجو برای یافتن قربانیان این حملات همچنان ادامه دارد.

به گزارش العالم، در حملات هوایی جنگنده‌های سعودی به ساختمان مخابرات استان الحدیده در غرب یمن، ۳ نفر کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها کودک هستند که نزدیک ساختمان مخابرات بازی می‌کردند.

امدادرسانان به تلاش برای بیرون آوردن قربانیان از زیر آوار این ساختمان تلاش می‌کنند. پرواز مستمر جنگنده‌های سعودی، امدادرسانی به قربانیان این حمله هوایی را به تاخیر انداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین