کد خبر: ۳۹۹۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

مسخره‌کردن دونالد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی/هشتگ کاربران علیه ترامپ

نیویورک‌تایمز اشاره کرده بود که ترامپ تقریبا به مدت دو دهه از پرداخت مالیات بر درآمد طفره رفته بود. کاربران توئیتر برای مسخره کردن ترامپ هشتگی را تحت عنوان آخرین باری که ترامپ مالیات پرداخت کرده به راه انداخته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سروس بین‌الملل- گزارش اخیر روزنامه «نیویورک تایمز» نزدیک به دموکرات‌ها درباره فرار مالیاتی دونالد ترامپ در دهه ۹۰ میلادی باعث شد تا بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نامزد جمهوریخواهان را مورد تمسخر قرار دهند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، نیویورک‌تایمز اشاره کرده بود که ترامپ تقریبا به مدت دو دهه از پرداخت مالیات بر درآمد طفره رفته بود. کاربران توئیتر برای مسخره کردن ترامپ هشتگی را تحت عنوان آخرین باری که ترامپ مالیات پرداخت کرده به راه انداخته‌اند. 

مسخره‌کردن ترامپ در رسانه‌های اجتماعی/هشتگ کاربران علیه ترامپ

نیویورک‌تایمز گزارش داده بود که ترامپ به مدت ۱۸ سال به دلیل اعلام ضرر ۱ میلیارد  دلاری اش در سال ۱۹۹۵ میلادی با استفاده از مهارتی که نسبت به قانون مالیاتی امریکا داشته از پرداخت مالیات بر درآمد فرار کرده است امری که می‌تواند بر افکار عمومی امریکا تاثیرگذار باشد و در انتخابات به ضرر او تمام شود.

دموکرات‌ها این موضوع را بمبی سیاسی در انتخابات پیش‌روی امریکا خوانده‌اند در حالی که طرفداران ترامپ از جمله «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک ترامپ را یک نابغه اقتصادی دانسته‌اند که می‌داند چگونه باید طبق قوانین امریکا رفتار کند. 

برخی از کاربران نیز با زندگی زناشویی ترامپ شوخی کرده‌اند و نوشته‌اند زن بعدی او هنوز به دنیا نیامده است که اشاره به ازدواج های متعدد نامزد جمهوریخواهان داشته است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
1
خداوكيلي خودتون يبار خبر رو بخونيد.. خبري كه تويه پاراگراف ميتونستيد بنويسيد رو چهار بار تكرار كرديد.
واقعا خبر به اين جالبي رو نابود كرديد با اين شيوه نگارش من به عنوان يه خواننده پيگير خبر كه سالهاست آفتاب رو دنبال ميكنم بهتون براي چندمين بار توصيه ميكنم يكم روش هاي نگارش خبرتون رو بازبيني كنيد كافيه به سايت بي بي سي مراجعه كنيد كه خلاصه نويسي همراه با توضيحات كامل رو از اونا ياد بگيريد.
وقت گذاشتم چون حيف اين سايت، اگر به روزنامه نگاري علاقه نداريد و بلد نيستيد بريد تو يه كار ديگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
خوبه دیگه بابا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین