کد خبر: ۹۱۵۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

شهر جدید صدرا از بن بست خارج شد

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با اشاره به ایجاد ۵ مسیر دسترسی برای این شهر جدید، گفت: شهر جدید صدرا از بن بست خارج شده است.
شهر جدید صدرا از بن بست خارج شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پوربهی اظهارداشت: تمام پروژه‌های عمرانی در این شهر فعال است وپیمانکاران با جدیت مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های حمل ونقلی وتوسعه راه‌ها ومسیر‌های دسترسی در راستای تسهیل سفر‌های برون شهری در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد، افزود: با اجرایی شدن این دسترسی‌ها مدت زمان سفر از شهر صدرا به کلان شهر شیراز حداقل ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

پوربهی خاطرنشان کرد: کاهش مدت زمان سفر‌های برون شهری، صرفه جویی‌های بسیار کلانی را در زمان وکاهش مصرف انرژی به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین از اجرای پروژه‌های بزرگراه امام خامنه‌ای (قره پیری)، شهید سلیمانی واتصال به قطعه هفتم آزاد راه شیراز-اصفهان به عنوان پروژ ه در آستانه تکمیل حوزه حمل و نقل برون شهری شهر جدید صدرا یاد کرد و گفت: تعریض ۵۰۰ متر از مسیر انتهایی صدرا به دوکوهک درگیر مباحث تغییر کاربری و تملک است و به محض تعیین تکلیف در کارگروه زیربنایی مسئله این محور حل خواهد شد.

پوربهی پیرامون رها کردن مصالح وخاکبرداری‌های پروژه‌های عمرانی در عرصه‌های منابع طبیعی و کوه‌ها هم گفت: در دپو وجمع آوری مصالح ناشی از خاکبرداری واجرای عملیات عمرانی پروژه‌ها کاملأ با اداره کل منابع طبیعی هماهنگ هستیم و همه کار‌ها با حساب وکتاب وفنی است وجای هیچگونه نگرانی نیست.

وی پیرامون زمان کلنگ زنی مترو شهر صدرا هم عنوان کرد: مترو صدرا به جهت این که جمعیت این شهر مطابق با آیین نامه ۷۷۷ نیست مورد مخالفت شورای عالی ترافیک قرار گرفته، اما تلاش‌ها برای رفع موانع است.

پوربهی در پایان سخنانش آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، احداث آرامستان شهر جدید صدرا و پروژه‌های فرهنگی، مذهبی وآموزشی را تشریح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
United States of America
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
2
18
یه فکریبحال قره پیری کنید. بقیه درست میشه. و اینکه صدرا یه اداره ثبت نداره. اما شش تا اداره شهرداری و عمران برای پول گرفتن داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین