کد خبر: ۷۶۸۰۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

پرونده پادوانی بلای جان استقلال

پادوانی حدود ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد و این مدافع به دلیل قصور پزشکی باشگاه استقلال، این باشگاه را به پرداخت غرامت حدود ۹ میلیون دلاری متهم کرد و کار را به دادگاه عالی ورزش کشاند.
پرونده پادوانی بلای جان استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

اواسط اسفندماه سال گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد دادگاه کاس نتیجه نهایی پرونده شکایت لئوناردو پادوانی، مدافع اسبق استقلال از این باشگاه در روز ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۱ را اعلام خواهد کرد، اما با رسیدن به این زمان باز هم از اعلام رای این مدافع برزیلی که بعد از مصدومیت در استقلال مجبور شد با دنیای فوتبال خداحافظی کند توسط دادگاه عالی ورزش خبری نشد.

همه این‌ها درحالی است که پادوانی حدود ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که البته این پول هم در زمان مدیریت فتحی برای واریز به حساب وی آماده بود، اما این مدافع به دلیل قصور پزشکی باشگاه استقلال، این باشگاه را به پرداخت غرامت حدود ۹ میلیون دلاری متهم کرد و کار را به دادگاه عالی ورزش کشاند.

این بازیکن برزیلی در دیدار چهار فصل قبل استقلال مقابل فولاد در اهواز، به خاطر برخورد شدید با آرمین سهرابیان مدافع وقت استقلال، به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه سر مصدوم و از ناحیه کمر دچار ضایعه نخاعی شد. در این بین جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و پادوانی اول بهمن‌ماه سال گذشته توسط دادگاه عالی ورزشی برگزار شد. پیش از این مدارک طرفین توسط CAS بررسی شده بود و در این جلسه طرفین به بیان مطالب خود پرداختند. در این جلسه نماینده CAS، تک داور CAS، سه وکیل پادوانی، یک دکتر متخصص از طرف پادوانی، خود پادوانی و مترجمش، سه وکیل از طرف باشگاه استقلال، یک دکتر متخصص از طرف استقلال (دکتر رازی) و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال حضور داشتند، اما تا به امروز فعلا خبری از اعلام رای نیست.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد باتوجه به دفاعیات جدید صورت‌گرفته، احتمالا باز هم صدور رای پادوانی برای سومین بار به تعویق خواهد افتاد تا بررسی‌های لازم درباره دفاعیات جدید طرفین از سوی دادگاه عالی ورزش انجام شود.

پیش از این نیز به همین دلیل یعنی ارسال دفاعیات جدید توسط تیم حقوقی باشگاه استقلال، اعلام رای پرونده استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی این باشگاه و فعلی الغرافه قطر به دفعات به تعویق افتاده و حالا نیز طبق شنیده‌ها قرار است این رای بعدا اعلام شود. طبق اخبار منتشر شده دادگاه CAS طی یک اعلامیه باز هم صدور رای شکایت مربی ایتالیایی از استقلال را به تعویق انداخته و به تاریخ ۲۰ ماه می (۳۰ اردیبهشت) موکول کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین