کد خبر: ۷۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
نامِ نساجی روی جام حَک شد

نساجی قهرمان جام حذفی شد/ جشن مازندرانی‌ها در آزادی

بالاخره رقابت‌های جام حذفی فوتبال به ایستگاه پایانی خود رسید و تیم نساجی مازندران با قهرمانی در این رقابت‌ها، بزرگترین افتخار دوران فعالیت خود را به دست آورد.
نساجی قهرمان جام حذفی شد/ جشن مازندرانی‌ها در آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال نساجی‌مازندران با برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک برای نخستین بار فاتح جام حذفی فوتبال ایران شد.

دیدار پایانی فصل جاری جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه چهارشنبه بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با برتری یک بر صفر نساجی به اتمام رسید.

«محمدحسین زاهدی‌فر» با کمک‌های «هادی طوسی» و «علی احمدی» قضاوت این دیدار حساس را برعهده داشتند.

حدود ۴۵ هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک مشاهده می‌کردند که در این میان هواداران نساجی بیشتر بودند.

«ساکت الهامی» سرمربی نساجی به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت و از سکوها، تیمش را هدایت می‌کرد.

بازیکنان نساجی بازی را تهاجمی‌تر آغاز کردند و شاگردان مهدی رحمتی نیز درپی کنترل روند بازی بودند و پس از گذشت چند دقیقه با طراحی حملات از عمق، خود را به دروازه حریف نزدیک کردند.

در ادامه روند بازی تغییر کرد و این آلومینیوم بود که با استفاده از خط هافبک جوان و خلاقش شروع به طراحی حملات کرد و نساجی هم مطابق انتظار دوباره دل به ضد حملات بست.

در دقیقه ۲۱ پاس «اسماعیل شریفات» با شوت سنگین «محمدرضا آزادی» همراه شد و تیرک دروازه نساجی به لرزه درآمد.

سه دقیقه پس از آن بار دیگر ضربه آزادی با بدشانسی تمام به تیرک عمودی نساجی برخورد کرد و گل نشد.

در ادامه «کریم اسلامی» مهاجم باتجربه نساجی به دلیل تکل خطرناک از داور اخطار گرفت. تکل اسلامی، اعتراض شدید نیمکت‌نشینان آلومینیوم را درپی داشت.

در دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی خطرناک آزادی با واکنش عالی «علیرضا حقیقی» راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه ۳۹ آزادی که چهره اصلی نیمه اول بود بازهم بدشانسی آورد و ضربه‌اش با فاصله اندکی به بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت تا دو تیم تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف کنند.

«ساکت الهامی» سرمربی نساجی که از عملکرد تیمش رضایت نداشت در ابتدای نیمه دوم، «کریم اسلامی» و «مسعود شجاعی» را از زمین بیرون آورد تا «محمد قربانی» و «صابر حردانی» وارد میدان شوند. این تعویض‌ها موجب شد تا نساجی عملکرد بهتری داشته و روند بازی متعادل‌تر شود.

در دقیقه ۵۸ ارسال «ایوب کلانتری» با ضربه سر تماشایی «مهرداد عبدی» همراه شد و توپ درون دروازه آلومینیوم جای گرفت تا هواداران نساجی، ورزشگاه را به مرز انفجار برسانند.

در ادامه، «مهدی رحمتی» که نتیجه را از دست رفته می‌دید، «مهرداد بایرامی» و «امیر نوری» را جانشین «اسماعیل شریفات» و «مصطفی احمدی» کرد تا شاید به گل تساوی برسد.

بازیکنان آلومینیوم برای جبران نتیجه، حملات همه جانبه‌ای را در دستور کار قرار دادند اما با خط دفاعی مستحم نساجی و البته واکنش‌های خوب حقیقی مواجه شدند.

در دقیقه ۹۲ «مهرداد بایرامی» در محوطه جریمه نساجی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که این تصمیم اعتراض شدید نیمکت آلومینیوم را به همراه داشت.

در دقیقه ۹۴ «حامد شیری» کاپیتان نساجی توپ را از روی خط مهار کرد تا تیمش قهرمان شود.

در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید و نساجی به پانزدهمین تیمی تبدیل شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام‌حذفی‌ می‌شود.

استقلال با ۷ قهرمانی و ۶ نایب‌قهرمانی در این مسابقات، پرافتخارترین تیم این جام محسوب می‌شود.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی(صابر حردانی)، حسن نجفی(عرفان گل‌محمدی)، مرتضی منصوری(امیرمهدی جانملکی)، رضا جعفری(متین کریم‌زاده) و عبدالکریم اسلامی(محمد قربانی)

سرمربی:‌ ساکت الهامی

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی(امیر نوری)، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی(میثم مجیدی)، اسماعیل شریفات(مهرداد بایرامی) و محمود قائدرحمتی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین