کد خبر: ۹۲۶۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
حمله ایران علیه اسرائیل امروز آغاز می شود؟

نتانیاهو به پناهگاه رفت؛ به جنگ بزرگ در خاورمیانه نزدیم می شویم؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که ترس از حمله احتمالی ایران به اسرائیل بنیامین نتانیاهو را راهی پناهگاه کرده است.
نتانیاهو به پناهگاه رفت؛ به جنگ بزرگ در خاورمیانه نزدیم می شویم؟
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اخبرگزاری «سما» فلسطین، رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که نتانیاهو و همکارانش امشب در پناهگاه زیرزمینی وزارت جنگ اسرائیل مستقر شده‌اند.

به نوسنه ایرنا، همه ارکان رژیم صهیونیستی به دنبال ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «فؤاد علی الشکر» فرمانده ارشد حزب الله به حالت آماده باش درآمده است.

هنیه بامداد روز چهارشنبه (۱۰ مردادماه) در حمله کور وبزدلانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران به شهادت رسید.

الشکر نیز سه شنبه شب (۹ مردادماه) در حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

به جنگ نزدیک می شویم؟

اکسیوس نیز نوشت بلینکن وزیر خارجه آمریکا به گروه هفت اطلاع داده است که احتمال حمله ایران به اسرائیل در ۲۴ ساعت آینده وجود دارد 

هشدار شهرداری بیت‌المقدس به شهرک‌نشینان

سی‌ان‌ان: شهردار بیت المقدس از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی خواسته است که پناهگاه‌های حملات موشکی را آماده و برای استقرار در آن آماده باشند.

این سازمان همچنین به شهرک‌نشینان هشدار داده که باید بتوانند ظرف حداکثر ۹۰ ثانیه خود را به پناهگاه‌ها برسانند. 

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید: واشنگتن فکر می‌کند سطح خطر برای اسرائیل بسیار بالاست.

وال‌‌استریت‌ژورنال: ایران تعدیل موضع خود در قبال ترور اسماعیل هنیه را رد کرده است

امارات و کشورهای عربی تلاش می‌کنند با ایران صحبت کنند تا موضع خود را تعدیل کند اما مقامات ایرانی مصمم به پاسخگویی هستند. 

درخواست ایتالیا و ترکیه برای خروج شهروندانشان از لبنان

ایتالیا و ترکیه جدیدترین کشورهایی هستند که از شهروندان خود خواسته‌اند از لبنان خارج شوند.

آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا: ما از شهروندان خود می‌خواهیم تا زمانی که پروازهای تجاری همچنان در لبنان فعال است فرصت را غنیمت شمرده و به کشور بازگردند. ما همچنین از شهروندان خود می‌خواهیم به هیچ عنوان به جنوب لبنان و نوار مرزی با اسرائیل که شاهد اوج تنش هاست سفر نکنند.

وزارت خارجه ترکیه: شهروندان ترکیه باید از سفر به مناطق جنوبی لبنان اجتناب کنند. ما از شهروندان خود می‌خواهیم اگر حضورشان در لبنان ضرورتی ندارد، خاک این کشور را به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از تشدید تنش‌ها ترک کنند.

 حمله ای سخت از ۷ اکتبر؟

روزنامه کیهان در یادداشت روز دوشنبه خود نوشت: نقشه دقیق صهیونی در چینش زمان، مکان، چگونگی و اهداف ترور شهید فؤاد و شهید هنیه، زمینه تولید قدرت مضاعف ما را فراهم کرد و جهان دید که با این دامِ مناقشه‌ای، پیوند شیعه - سنی و عربی - ایرانی مستحکم‌تر شد و با «نمازِ رهبرِ شیعیان جهان بر پیکر رهبرِ حماس» صفحه جدیدی بر تمدن‌سازی ما افزود و جهانیان خواهند دید که روز خونخواهی میهمان عزیز ما برای اسرائیل، از روز مرگ فرعون و نمرود و ۷ اکتبر و وعده صادق، سخت‌تر و عبرت‌آموزتر و طولانی‌تر و خوارکننده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود و إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمینَ مُنْتَقِمُونَ.

ساعات آتی برای دشمن اسرائیلی رعب آور است

 عطوان، تحلیلگر سرشناس جهان عرب: موشک‌ها و هدهدهای انتحاری به پرواز در خواهند آمد. همه شواهد دال بر این است که واکنش جمعی و از پنج جبهه خواهد بود. آنانی که همیشه توان محور مقاومت به ویژه ایران را در واکنش نشان دادن، مورد تردید قرار می‌دادند، از دیده ها محو شده‌اند

کمتر از نتانیاهو راضی نمی شویم!

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به کشته شدن کمتر از نتانیاهو راضی نمی شویم!

رضایی نیز در خصوص جمع بندی نهایی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: پاسخ علنی و دردناک خواهد بود.

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید: آمریکا در برابر هر تهدیدی از اسرائیل دفاع می‌کند

«جان فاینر» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به صراحت تأکید کرده است که در برابر هر تهدیدی از اسرائیل دفاع خواهد کرد.

فاینر ادعا کرد که افزایش حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه اقدامی تدافعی با هدف کاهش تنش‌ها است و گفت که این اقدام «کاملا بر دفاع از اسرائیل در برابر هر تهدید احتمالی که با آن مواجه می‌شود، متمرکز است جلوگیری از وقوع یک جنگ گسترده منطقه‌ای از دیگر اهداف آمریکا است.»

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که همانطور که آمریکا به همراهی متحدان خود در برابر حمله ماه آوریل ایران به اسرائیل کمک کرد، قصد دارد بار دیگر آماده وقوع چنین حمله‌ای باشد. 
نمایندگان کنگره هشدار دادند: با ایران وارد جنگ نشوید

آمریکا نباید وارد جنگ با ایران شود

عضو دموکرات کنگره آمریکا گفت: جنگ عراق بزرگ‌ترین اشتباه آمریکا در قرن بیست و یکم بود.

به نوشته ایسنا، یکی دیگر از نمایندگان دموکرات در کنگره ایالات متحده هم گفت: نباید با ایران جنگ شود! بیایید همه بر این موضوع به توافق برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
0
2
تا حالا که هر کاری کرده اید فرماندهان و مقامات آنها در امان بوده و خساراتی به آنها وارد نشده و باز دارنده نبوده ببینیم این بار چه میکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین