کد خبر: ۹۲۶۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

قطع شدن GPS در اسرائیل

گروهی از شهرک‌نشینان همچنین در مرکز فلسطین اشغالی اطلاع داده‌اند که برنامه‌های مسیریابی مانند نقشه «Google» و «Waze» و همچنین سیستم‌های دیگری که از آن‌ها برای موقعیت‌یابی استفاده می‌شود، دچار اختلال شده‌اند. بسیاری از شهرک‌نشینان از اختلال در برنامه موقعیت‌یاب (GPS) در تل‌آویو گلایه کرده‌اند.
قطع شدن GPS در اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

منابع اسرائیلی خبر دادند سامانه‌های موقعیت‌یاب و برنامه‌های مسیریابی در فلسطین اشغالی به‌درستی کار نمی‌کنند و دچار اختلال شده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، امروز (یکشنبه)، در این باره گزارش داد بسیاری از شهرک‌نشینان از اختلال در برنامه موقعیت‌یاب (GPS) در تل‌آویو گلایه کرده‌اند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» خبر داد گروهی از شهرک‌نشینان همچنین در مرکز فلسطین اشغالی اطلاع داده‌اند که برنامه‌های مسیریابی مانند نقشه «Google» و «Waze» و همچنین سیستم‌های دیگری که از آن‌ها برای موقعیت‌یابی استفاده می‌شود، دچار اختلال شده‌اند.

بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، اختلال در برنامه‌های موقعیت‌یاب در بخش‌های گسترده‌ای از شمال فلسطین اشغالی و مناطق نزدیک به نوار غزه نیز گزارش شده است؛ اما دامنه اختلال در این مناطق در مقایسه با مرکز اراضی اشغالی کمتر بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین