کد خبر: ۹۲۵۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
بهترین چاره برای نتانیاهو خاتمه جنگ وحشیانه غزه است

کمال خرازی: اسرائیل دست به قمار جدیدی بزند با پاسخ شدیدی روبرو می‌شود

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی امروز ادعای رژیم صهیونیستی درباره حادثه «مجدل شمس» را مضحک و توطئه‌ای در راستای تلاش این رژیم برای گسترش جنگ خواند.
کمال خرازی: اسرائیل دست به قمار جدیدی بزند با پاسخ شدیدی روبرو می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

 «رژیم اسرائیل بداند که اگر دست به قمار بزند، با پاسخ‌های شدیدی روبرو خواهد شد»، این را رئیس شورای راهبردی روابط خارجی سیدکمال خرازی امروز (سه‌شنبه) نهم مرداد ماه در واکنش به ادعای این رژیم درباره حادثه «مجدل شمس» اعلام کرد.

وی ادعای این رژیم در معرفی کردن حزب‌الله به عنوان عامل این حادثه را تکرار ادعای آن پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت ۵۰۰ غیرنظامی خواند و گفت که این ادعا از آن جهت مضحک است که اهالی جولان اشغالی مخالف این رژیم هستند و عکس‌های بشار اسد را بر در و دیوار شهر برافراشته‌اند.

در پی اصابت موشک به زمین فوتبالی در منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه که بر اثر آن ۱۲ شهروند دروزی کشته و ۳۰ تن دیگر مجروح شدند، رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سمت حزب‌الله لبنان نشانه گرفت و مقامات این رژیم عنوان کردند که پاسخ خواهند داد. رئیس ستاد ارتش این رژیم هرتزی هالیوی هم اعلام کرد «پاسخ ما قوی و در داخل خاک لبنان خواهد بود.»

ادعایی که بلافاصله در بیانیه‌ای از سوی حزب‌الله و مقامات لبنانی تکذیب شد و رئیس حزب دموکرات لبنان هم از «دسیسه‌چینی» اسرائیل در پشت پرده این حادثه و تلاش برای تغییر ماهیت جولان اشغالی سوریه خبر داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به تظاهرات اعتراضی مردم منطقه مجدل الشمس همزمان با بازدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پرسید که چگونه ممکن است حزب‌الله به عنوان متحد سوریه، اهالی وفادار جولان متعلق به سوریه را بمباران کند؟

خرازی گفت که بهترین چاره برای نتانیاهو خاتمه جنگ وحشیانه غزه است، زیرا با ادامه جنگ و گسترش آن، جز ویرانی و کشتار چیزی نصیبش نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین