کد خبر: ۷۴۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تبلیغات

معرفی کامل تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ۷۵A۸۰J از سایت رکسوند

تلویزیون هوشمند سونی ۷۵A۸۰J کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و سایز ۷۵ اینچ دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش اولد است و به کیفیت تصویر فورکا و سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است. تلویزیون ۷۵A۸۰J ۲۰ وات توان صوتی دارد و با وجود قابلیت دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus صدای قدرتمندی برای شما ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون اندروید سونی ۷۵A۸۰J را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران حرفه‌ای سایت رکسوند تماس بگیرید.
معرفی کامل تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ۷۵A۸۰J از سایت رکسوند
آفتاب‌‌نیوز :

تلویزیون سونی مدل ۷۵A۸۰J یکی از تلویزیون‌های برند سونی در سال ۲۰۲۱ است که در لیست جدیدترین تلویزیون سونی قرار گرفته است. قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندرویدی که دارد کمی نسبت به دو برند ال جی و سامسونگ بالاتر است. این تلویزیون دارای نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید است و با وجود این سیستم عامل می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دنیایی از اطلاعات و برنامه‌ها را برای شما ارائه دهد. زیرا کار کردن با سیستم عامل اندروید کاملا آسان است و این رابط کاربری بسیار زیبا و لذت‌بخش می‌باشد.

تلویزیون سونی ۷۵A۸۰J دارای قابلیت کرمکست داخلی است و ریموت کنترل هوشمند دارد. به همین دلیل شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خودتان را به تلویزیون متصل کرده و با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون آن‌ها را به صورت هوشمند مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون ۷۵ اینچ سونی A۸۰J از قابلیت دستیار صوتی گوگل برخوردار است و می‌تواند تمامی دستورات صوتی شما را تشخیص داده و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۷۵A۸۰J قابلیت جستجوی صوتی دارد و فناوری AirPlay ۲ و HomeKit برخوردار است. شما می‌توانید محتوای نتفلیکس و سایر شبکه‌های پرطرفدار را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش ۷۵ اینچ تلویزیون A۸۰J مشاهده کنید. یکی از نقاط قوت تلویزیون ۷۵A۸۰J وجود فناوری اولد می‌باشد. این فناوری باعث شده است که تلویزیون ۷۵A۸۰J طراحی و دیزاین بسیار متفاوتی داشته باشد و از قاب و بدنه بسیار باریکی برخوردار باشد. زیرا این تلویزیون نور پس زمینه ندارد و هر پیکسل به صورت مستقل خاموش و روشن می‌شود. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی A۸۰J در سایز‌های ۷۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۵۵ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. پنل اولد مهم‌ترین نقطه قوت تلویزیون ۷۵A۸۰J محسوب می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی A۸۰J از کیفیت تصویر ۴k پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید دارد. همچنین این تلویزیون از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است و تمامی صدا‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون فورکا سونی ۷۵A۸۰J را دارید حتما به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون فورکا سونی ۷۵A۸۰J

تلویزیون ۷۵ اینچ سونی مدل A۸۰J از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند بیش از ۸ میلیون پیکسل را با کیفیت بسیار گسترده بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. شما تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار خیره کننده و فوق العاده مشاهده می‌کنید. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۷۵A۸۰J دارای پنل اولد است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. منظور از زاویه دید گسترده این است که در هر نقطه از خانه خودتان که باشید میتوانید تصاویر و محتوا‌ها را با زاویه دید مستقیم دریافت کرده و رنگ و کیفیت آن‌ها کاهش نمی‌یابد. تلویزیون هوشمند سونی A۸۰J سایز ۷۵ اینچ دارد و به فناوری HDR و محدوده دینامیکی بالا مجهز شده است. این تلویزیون دارای قابلیت دالبی ویژن است و به پردازشگر Cognitive Processor XR مجهز شده است و می‌تواند به صورت همزمان صدا و تصویر و پردازش کرده و آن را با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. تلویزیون OLED سونی ۷۵A۸۰J به فناوری HDR مجهز شده و تمامی جزئیات را برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون دارای فناوری ۴K Upscaling است و می‌تواند محتوای بی کیفیت را نیز در حد کیفیت تصویر فورکا ارائه دهد. شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون ۷۵A۸۰J هیچگونه تاری و تأخیر مشاهده نمی‌کنید.

سیستم صوتی تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ۷۵A۸۰J

تلویزیون سونی A۸۰J در سال ۲۰۲۱ تولید شده است و به جدیدترین امکانات و قابلیت‌های صوتی مجهز شده است. این تلویزیون سیستم صوتی Acoustic Auto Calibration دارد و دارای دو بلندگو و یک سابووفر قدرتمند است. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۷۵A۸۰J می‌تواند صدا‌ها را در سراسر محیط پخش کرده و صدای کامل را برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سونی ۷۵A۸۰J می‌تواند موقعیت صدا را با توجه به محتوای درحال پخش تشخیص داده و تغییرات صدا را در همان لحظه و از همان قسمت برای شما ارائه دهد. تمامی دیالوگ‌ها و گفتگو‌های بازیگران نیز با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. تلویزیون ۷۵A۸۰J سیستم صوتی هوشمند دارد و می‌تواند با توجه به محیط اطراف بهترین صدا را در اختیار کاربران قرار دهد.

معرفی کامل تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ۷۵A۸۰J از سایت رکسوند

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت سونی ۷۵A۸۰J

تلویزیون سونی مدل ۷۵A۸۰J به نسخه ۱۰ سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است. این سیستم‌عامل و رابط کاربری بسیار ساده و آسانی است و به راحتی می‌تواند دنیایی از برنامه‌ها را برای شما ارائه دهد. زیرا ۷۵A۸۰J دارای کرومکست داخلی است و شما می‌توانید انواع داده‌ها را به اشتراک بگذارید. ریموت کنترل تلویزیون ۷۵A۸۰J از نوع هوشمند بوده و این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل و الکسا نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با وجود قابلیت AirPlay ۲ و HomeKit دستگاه‌های اپل نیز به تلویزیون متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید.

طراحی تلویزیون ۴k سونی ۷۵A۸۰J

تلویزیون اسمارت سونی مدل ۷۵A۸۰J در سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار عرضه شده است و سایز‌های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ دارد. قیمت تلویزیون ۷۵ اینچ این مدل کمی بیشتر از ۶۵ اینچ است و برای فضا‌هایی که بزرگ هستند انتخاب مناسبتری است. این تلویزیون کاملا شیک و باریک است و به راحتی با تمامی دکوراسیون هماهنگ می‌شود. قاب اطراف تلویزیون ۷۵A۸۰J جنس فلزی دارد و حاشیه‌های اطراف آن نیز کاملا باریک است. به همین دلیل هنگام مشاهده محتوای مختلف تمامی تمرکز شما بر روی تصاویر قرار می‌گیرد. تلویزیون A۸۰J سایز ۷۵ اینچ دارد و شما می‌توانید این تلویزیون به دیوار متصل کرده و از آن به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کنید. پایه تلویزیون ۷۵A۸۰J در سه حالت مختلف قابلیت تنظیم دارند. این پایه‌ها دارای روکش آلومینیومی هستند. این قابلیت برای شما فراهم شده است که تلویزیون را بر روی میز‌های کوچک قرار دهید و ارتفاع پایه‌ها را تغییر دهید و به همین دلیل فضای مناسبی برای قرار دادن ساندبار نیز وجود دارد.

معرفی کامل تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ۷۵A۸۰J از سایت رکسوند

نتیجه گیری

تلویزیون هوشمند سونی ۷۵A۸۰J کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و سایز ۷۵ اینچ دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش اولد است و به کیفیت تصویر فورکا و سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است. تلویزیون ۷۵A۸۰J ۲۰ وات توان صوتی دارد و با وجود قابلیت دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus صدای قدرتمندی برای شما ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون اندروید سونی ۷۵A۸۰J را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران حرفه‌ای سایت رکسوند تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین