پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۱۰۰۱۰۸۶
۱۱:۲۶
۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بازیکن فصل گذشته تراکتور به ملوان پیوست

بازیکن فصل گذشته تراکتور به ملوان پیوست
وینگر قائمشهری تیم تراکتور، شاگرد مازیار زارع شد.
۱۱:۲۶
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
به گزارش آفتاب نیوز،

سجاد آشوری وینگر تیم تراکتور در فصل گذشته بود. آشوری توانست با تیم تبریزی قهرمان لیگ برتر شود. سجاد آشوری اغلب به عنوان یار تعویضی در ترکیب تیم تراکتور قرار می‌گرفت.

پیش‌تر به بررسی بازیکنان مازاد احتمالی تراکتور پرداخته بودیم.

سجاد آشوری با اعلام رسمی باشگاه ملوان به این تیم شمالی پیوست. سجاد آشوری که ۳۲ سال سن دارد در فصل گذشته ۲ گل در لیگ برتر و ۱ پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا دو ثبت کرده بود. او در لیگ ۱۹ بار، در آسیا ۶ و در جام حذفی ۱ بار پیراهن تیم تراکتور را پوشید. آشوری اگرچه ۲۶ بازی برای تراکتور به میدان رفت، اما دقایق حضور او معادل ۳ بازی کامل و نیمی از یک نیمه بود.

به گزارش کانال رسمی باشگاه ملوان، سجاد آشوری وینگر فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی یک ساله به ملوان پیوست.

 آشوری پیش از تراکتور سابقه‌ی بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، مس رفسنجان، گل گهر، نساجی و ... را نیز در کارنامه دارد.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
سجاد آشوری
ارسال پیام
captcha