کد خبر: ۱۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۵

نماینده کاشمر: در كاشمر خانواده‌ای نیست که بیكار نداشته باشد

انقلاب كردیم كه سیاست‌مان را اخلاقی كنیم ولی عده‌ای اخلاق‌شان سیاسی شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضاخباز عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان می‌خواهم تمام تلاش و مساعی خود را در بالندگی قانون برنامه پنجم توسعه به كار بندند، چرا كه آن چیزی كه ارائه شده ماهیت برنامه‌ای ندارد. 

محمدرضا خباز در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از ویژگی‌های مومنان، گفت: فرد مومن صبح و شب به خود بدگمان است و به خود ایراد می‌گیرد. مومن هرگاه بخواهد سخن بگوید ابتدا می‌اندیشد، اگر خوب بود بیان می‌كند در غیر این صورت بیان نمی‌كند؛ ولی شخص منافق و دورو آنچه بر زبانش آمد بیان می‌كند.

نماینده مردم كاشمر در مجلس به اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: ایمان بنده‌ای درست و كامل نمی‌شود تا قلبش درست نشود و هرگز قلبش درست نمی‌شود تا زبانش درست شود. زبان در سعادت و شقاوت مومن نقش اصلی را بر عهده دارد. آیا اخلاق در سیاست و كشورداری نقش دارد؟ آیا هرچه بر زبان و قلم سیاستمداران جاری شد، می‌توانند ابراز كنند؟

عضو فراكسیون خط امام(ره) مجلس تاكید كرد: بدیهی است كه سیاستمداران باید از بقیه مردم بیشتر مقید باشند تا این كه بگویند " هدف وسیله را توجیه می‌كند". برای غلبه بر رقیب نمی‌توان از هر ابزار درست و نادرستی استفاده كرد. انقلاب كردیم كه سیاست‌مان را اخلاقی كنیم ولی عده‌ای اخلاق‌شان را سیاسی كرده‌اند. این روش مسموم در باور بسیاری از مردم اثر مخربی دارد.

سخنگوی كمیسیون اقتصادی از وزیر راه خواست تا نسبت به احداث راه‌آهن تربت حیدریه - كاشمر - خلیل‌آباد - بردسكن، دو بانده جاده شادمهر به انابد و احداث فرودگاه شهید مدرس سرعت عمل داشته باشد.

نماینده مردم كاشمر در مجلس از وزیر كار خواست تا جهت كاهش نرخ بیكاری در حوزه انتخابیه‌اش اقدام عاجل كند، سپس تاكید كرد: خانه‌ای در كاشمر نیست كه یک، 2و یا 3فرد بیكار نداشته باشد.

وی در تذكری به وزیر كشور گفت: در جهت جبران خسارت سرمازدگی و خشكسالی به تولیدكنندگان و كشاورزان اقدام كنند. از وزیر رفاه نیز می‌خواهم نسبت به بیمه قالیبافان و كارگران ساختمانی هرچه زودتر اقدام كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین