کد خبر: ۱۰۰۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸

تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا پنجشنبه شب تیم ملی فوتسال کشورمان در مجموعه ورزشی ازبکستان شهر تاشکند به مصاف تیم لبنان رفت و موفق شد با برتری 7 بریک مقابل این تیم به جمع 4تیم برتر مسابقات صعود کند.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی مسعود دانشور (2 گل)، محمد طاهری، محمد کشاورز، مصطفی طیبی، محمد هاشم‌زاده و محمدرضا زحمتکش گلزنی کردند و تک گل تیم لبنان نیز توسط حسن شایتو به ثمر رسید.

نیمه اول این بازی با برتری 4 بریک تیم کشورمان به اتمام رسیده بود. تیم ملی فوتسال ایران بازی مقابل لبنان را با ترکیب مصطفی نظری، محمد کشاورز، محمد طاهری، مصطفی طیبی و مسعود دانشور آغاز کرد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز پنجشنبه تیم چین با نتیجه 9 بر 2 از سد تایلند گذشت، ژاپن با چهار گل قرقیزستان را از پیش رو برداشت و ازبکستان، میزبان مسابقات نیز شکست 5 بر 3 را به تیم استرالیا تحمیل کرد.

بدین ترتیب چهار تیم ایران، ازبکستان، ژاپن و چین امروز دیدارهای مرحله نیمه نهایی را برای صعود به دیدار فینال برگزار خواهند کرد.
 
تایلند، نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات با شکست برابر چین با یازدهمین دوره مسابقات وداعی زودهنگام داشت.

براساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات عصر امروز به دیدار تیم ژاپن می رود، این در حالی است که در برنامه قید شده است که شاگردان حسین شمس در این مرحله از مسابقات باید با ازبکستان روبرو شوند.

در سال 2006 که بازیها در تاشکند برگزار می شد ژاپن در نیمه نهایی ایران را مغلوب کرد تا برای اولین بار دست ایران از جام قهرمانی آسیا کوتاه بماند.

ایران قهرمان 9 دوره از 10 دوره قبلی بازیهای قهرمانی بازیهای فوتسال آسیاست و امیدوار است در این بازی‌ها دهمین قهرمانی خود را به ثبت برساند.

در دیگر بازی نیمه نهایی روز جمعه ازبکستان با چین روبرو می‌شود و هر دو بازی رده بندی و فینال روز یکشنبه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین