کد خبر: ۱۰۰۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۴

زمان واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷ اعلام شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمان واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷ را اعلام کرد.
زمان واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷ اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

سومین مرحله کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوار‌های مشمول و تقویت سبد غذایی برای دهک‌های اول تا سوم درآمدی از ۷ تیرماه آغاز و اجرایی شد. بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان اعتبار دریافت کردند.

زمان واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام دوم از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی با اختصاص اعتبار به کدملی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی از دوشنبه (۳۰ تیر) آغاز خواهد شد و تخصیص اعتبار برای دهک‌های ششم و هفتم از دوشنبه هفته آینده (۶ مرداد) خواهد بود.

در گام دوم و سوم این مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی، به دهک‌های چهارم تا هفتم درآمدی به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان براساس زمانبدی فوق، اعتبار اختصاص خواهد یافت. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در سه گروه کالایی شامل لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.

ویژگی‌های طرح کالابرگ الکترونیک تیر ۱۴۰۴

- مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند متناسب با نیاز خود کالا‌های تعیین شده را خریداری کنند.

- محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه‌التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.

- مشمولان می‌توانند خرید‌های خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.

- اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی به مدت یک ماه از آغاز مرحله نهم قابل استفاده و خرید است.

- تعداد مشمولین مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی بیش از ۶۰ میلیون نفر است.

استعلام اعتبار کالابرگ

بیش از ۲۵۰ هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرای این طرح، مشارکت دارند. مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدمات‌دهندگانی، چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.

اطلاع رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تاکید می‌شود فاقد هر گونه «لینک» است. همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

یادآور می‌شود دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند همچنان از اعتبار خود در دوره حاضر استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین