کد خبر: ۱۰۰۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار آفتاب؛

برخوردهای سلیقه‌ای در اجرای طرح عفاف و حجاب جایی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار آفتاب در خصوص راه‌کارهای عملی در برخورد با بدحجابی و اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور اظهار داشت: ما برای پیاده کردن طرح عفاف و حجاب در کشور یک راه‌کار مصوب داریم و آن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که باید اجرایی شود. 

وی ادامه داد: اولین قدم اجرای این مصوبه است. رسانه‌ها نیز باید این مصوبه را برای مردم تشریح کنند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: 25 دستگاه مسئول اجریا این طرح هستند که باید به نوبه خود مصوبه شورای عالی فرهنگی را اجرا کنند. 

اکرمی گفت: باید نسبت به مزایای حجاب برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شود پیش از از اقدامی عملی در مبارزه با بدحجابی، آگاهی رساندن به مردم می‌تواند کارساز باشد باید اول مردم نسبت به انجام عملی و فواید آن آگاه شوند تا آن را اجرا کنند باید این فرصت به مردم داده شود. 

وی یادآور شد: درصورتی که همه این کارها انجام شود دیگر با افراد اتمام حجت شده است آنگاه اگر مواردی مشاهده شد که با اقدامات و رفتارهای خود سلامت و صیانت جامعه را بهاء نمی‌دهند، آنگاه می توان با آنان برخورد کرد البته برخورد هم باید طبق مقرارت باشد. 

اکرمی تاکید کرد: درصورتی که ما برای این منظور قانون داریم دیگر جایی برای برخوردهای سلیقه‌ای باقی نمی‌ماند. در اجرای طرح عفاف و حجاب مسئولان دستگاه‌ها باید مراقب باشند هر کس با سلیقه خود دستورالعمل جدیدی اجرا نکند و موجب التهاب در جامعه نشود همه باید هماهنگ و با تدبیر عمل کنند تا افراد جامعه خود پذیرای قانون شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین