کد خبر: ۱۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵

وزرات راه موظف شد تاریخ دقیق افتتاح راه‌آهن شیراز - اصفهان را اعلام کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به تاکیدهای نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه مبنی بر در اولویت قرار گرفتن تکمیل ایستگاه راه آهن شیراز - اصفهان گفت: جلسه‌ای را با معاونان وزارت راه و ترابری برگزار کردیم و در این جلسه نیز مقرر شد، هفته آینده برای اعلام دقیق تاریخ افتتاح ایستگاه راه آهن به شیراز سفر کنند. 

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که تا پایان امسال باید طرح ایستگاه قطار راه‌آهن شیراز - اصفهان به پایان رسیده و افتتاح شود، گفت: از هفته آینده با اعلام دقیق تکمیل ایستگاه قطار راه آهن برای آن روز شمار ویژه و حقیقی باید گذاشت و وزارت راه و ترابری نیز موظف به اجرای آن است. 

وی ادامه داد: با جدیت تمام پیشرفت این طرح را پیگیری می‌کنم و هر ماه از آن بازدید کرده و باید روند توسعه و تکمیل طرح طوری باشد که برای همگان عینیت داشته باشد.

گفته می‌شود که قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، دولت اعلام کرده بود که این راه‌آهن افتتاح شده است، اما بعد از آن عکس‌ها و خبرهایی مبنی براینکه این راه‌آهن هنوز به اتمام نرسیده بود، در برخی از سایت‌های خبری منتشر شد.

همچنین جواد اطاعت نماینده سابق شیراز در مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ای گفته بود که این راه‌آهن هنوز به مرحله افتتاح‌ و بهره‌برداری نرسیده است و اعلام افتتاح آن از سوی دولت تنها در راستای تبلغات انتخاباتی بوده است.

این سخنان جواد اطلاعت واکنش استاندار شیراز را در پی داشت که وی گفت که این راه‌آهن افتتاح شد و به مسافران خدمات می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین