پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر: ۱۰۰۴۱۰۹
۲۲:۵۵
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
در آن جلسه، تمام سران قوا، فرماندهان ارشد و چند تن از وزرا حضور داشتند

روایت پزشکیان از حمله اسرائیل به جلسه شورای امنیت ملی: اگر شهید می‌شدیم، فوز بزرگی بود

پزشکیان گفت: اگر در بمباران جلسه شورای امنیت ملی شهید می‌شدیم، برایمان فوز بزرگی بود. اگر تا جایی که ممکن است انسان بتواند خدمتگزار مردم باشد، بهترین کار همین است.
به گزارش آفتاب نیوز،

رئیس جمهور در جریان سفر به استان قم، با اشاره به بمباران نشست شورای امنیت ملی تصریح کرد: اگر در جریان آن بمباران، ما شهید می‌شدیم، برای خودمان فوز بزرگی بود، اما کشور را این نامرد‌ها به‌هم می‌ریختند. چرا که در آن جلسه، تمام سران قوا، فرماندهان ارشد و چند تن از وزرا حضور داشتند. اگر این اتفاق می‌افتاد، مردم ما بسیار ناامید می‌شدند. در آن لحظه فقط یک سوراخ بود و دیدیم هواست و گفتیم دیگر خفه نمی‌شویم. واقعیت این است که زندگی یک لحظه است؛ بنابراین اگر تا جایی که ممکن است انسان بتواند خدمتگزار مردم باشد، بهترین کار همین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال پیام
captcha