کد خبر: ۱۰۰۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰

آخرین فرصت فرهنگیان برای ثبت نام بیمه طلایی: 13خرداد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش آریاکوروش اسکندری گفت: فرهنگیانی که تاکنون برای ثبت نام بیمه طلایی اقدام نکرده اند تا پنج شنبه فرصت دارند به ادارات تعاون آموزش و پرورش سراسر کشور مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این زمان آخرین فرصت برای ثبت نام فرهنگیان برای بیمه طلایی است و تمدید نخواهد شد. اسکندری با اشاره به آمار فرهنگیان ثبت نام شده در بیمه طلایی گفت: تاکنون یک میلیون و540 هزار نفر از فرهنگیان شاغل برای دریافت این کارت نام نویسی کرده اند که این کارت ها به تدریج از طرف بیمه ایران صادر و برای فرهنگیان ارسال می شود.

سرپرست اداره رفاه و تعاون آموزش و پرورش تصریح کرد: کارت بیمه طلایی فعلا فقط برای فرهنگیان رسمی یا پیمانی صادر می شود و بازنشستگان فرهنگی در مرحله بعدی ثبت نام قرار دارند.

اسکندری خاطر نشان کرد:26هزار نفر از فرهنگیان حق التدریسی نیز که در اولویت استخدام هستند با تکمیل مراحل استخدام تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند. وی تاکید کرد: حق بیمه طلایی فرهنگیان در ماه12هزار تومان است که از این مبلغ6000تومان را آموزش و پرورش به صورت یارانه و6000تومان بقیه را فرهنگیان پرداخت می کنند. 

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر اسکندری گفت: در بیمه طلایی فرهنگیان علاوه بر این که همه موارد خدماتی از جمله دارو، ویزیت و آزمایش های پزشکی گنجانده شده این بیمه تعهدکرده است که درخصوص عینک تا سقف50هزار تومان، دندانپزشکی هر نفر200هزار تومان در سال، لیزیک هر چشم300 هزار تومان و زایمان یک میلیون تومان بپردازد و هزینه بقیه بیماری ها بدون سقف ریالی پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
0
0
با سلام
كارمند آموزش پرورش در پست مستخدم هستم از زنجان منطقه خدابنده
اينجانب فرم دستي بيمه طلائي را پر كرده و به اداره منطقه خدابنده تحويل داده ام ولي به دليل بي اطلاعي از الزام پر كردن فرم اينترنتي موفق به پر كردن اين فرم نشده ام
اكنون هم ماهيانه ميزان هزينه بيمه از فيش دريافتي اينجانب كسر ميشود ولي فاقد بيمه طلائي ميباشم وقتي هم به اداره اموزش پرورش منطقه و نيز استان و همچنين به بيمه ايران شعبه مركزي زنجان مراجعه كردم به بنده گفتند كه مهلت تمام شده و ديگر راهكاري براي ثبت نام مجدد بيمه طلائي وجود ندارد در حاليكه ماهيانه هزينه بيمه طلائي از فيش حقوقي اينجانب كسر ميشود
خواهشمند است بفرمائيد من چگونه ميتوانم اين موضوع را پيگيري كنك مسولان استان و منطقه جوابگو نيستند
با تشكر حسينخاني
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین