کد خبر: ۱۰۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۱

پرسنل و پزشکان کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از پرسنل و پزشکان کهگیلویه و بویراحمد که تعداد آنها حدود 400 نفر می‌شد، در اعتراض به واگذاری واگذاری زمین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به طرح مسکن مهر، تحصن آرامی را برگزار کردند. 

در این تحصن مخالفان از واگذاری زمین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به طرح مسکن مهر اعلام داشتند که این زمین نباید برای اجرای طرح مسکن مهر واگذار شود و باید برای انجام و بهره‌برداری پروژه‌های مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی از قبیل تاسیس مراکز دانشگاهی و پزشکی به کار گرفته شود. 

محمد شفیع‌آخش به نمایندگی متحصنین در بین آنان از عملکرد مسوولان استانی راجب به واگذاری زمین دانشگاه به طرح مسکن مهر به شدت انتقاد کرد. 

وی گفت: با تمام توان از اجرایی شدن این طرح جلوگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم یک وجب از ملک دانشگاه برای طرح مسکن مهر واگذار شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بین تحصن‌کنندگان ضمن خواستار آرامش کارکنان و پزشکان کهگیلویه‌وبویراحمد یادآوری نمود براساس آخرین اطلاعات کسب شده از یک منبع موثق قوام نوذری استاندار استان نسبت به تغییر طرح مسکن مهر در این زمین تغییر نظر داده است. 

سیف‌الله مطلبی گفت: کاربری این زمین که قبلا به طرح مسکن مهر اختصاص داده شده بوداکنون تغییر و به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم، گفت: وسعت زمین برای اجرای طرح مسکن مهر یک هکتار و نیم بوده که به مخالفت شدید مسوولان، کارکنان و پزشکان این دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد مواجه شده است. 

سید حسا‌م‌الدین نبوی‌زاده، افزود: متاسفانه کلنگ این زمین برای طرح مسکن مهر به زمین زده شده بود در حالی که هنوز واگذار نشده بود. 

وی واگذاری زمین مذکور به دانشگاه علوم پزشکی را ضروی خواند وا ظهار داشت: اکنون در بخشی از این زمین آزمایشگاه مرجع و مرکز شبکه بهداشت و در حال احداث است. 

دکتر مرضیه دستجردی وزیر بهداشت در سومین سفر استانی خود به کهگیلویه‌و بویراحمد نیز از واگذاری این زمین جهت اجرای طرح مسکن مهر به شدت انتقاد و یادآور شد این زمین باید در اختیار علوم پزشکی باشد نه سازمان یا نهاد دیگری. 

گفته می‌شود قوام نوذری استاندار کهگیلویه‌و بویراحمد پیشتر کلنگ اجرای طرح مسکن مهر بر زمین مذکور را به زمین بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین