کد خبر: ۱۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۴
محمود احمدی‌نژاد درگفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه:

ایران به طور قاطع از ملت فلسطین و کسانی که حامی این ملت هستند حمایت می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد درگفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دولت مردمی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایتات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور قاطع از ملت فلسطین و کسانی که حامی این ملت هستند حمایت می‌کند. 

احمدی‌نژاد در این گفتگوی تلفنی ضمن اعلام همبستگی ملت ایران با ملت فلسطین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار ملت فلسطین و مردم غزه خواهد ماند. 

وی با تاکید بر اینکه این جنایات یک‌بار دیگر ماهیت این رژیم جعلی را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت اظهار داشت: جنایات اخیر این رژیم امروز به یک معیار برای تشخیص صداقت افراد و دولت ها تبدیل شده است. 

احمدی‌نژاد افزود: دولت و ملت ایران تا آخر در کنار شما ایستاده است و این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا این رژیم جعلی به مجازات کامل خود برسد و غزه نیز هر چه سریع‌تر آزاد شود. 

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا جبهه ای برای شکستن محاصره غزه و محکومیت این عمل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان تشکیل شود. 

اسماعیل هنیه رییس دولت مردمی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین گفت: ایران تنها ملتی است که همواره در کنار فلسطین ایستاده است 

هنیه افزود: این جنایت گامی دیگر در راستای شکست کامل رژیم صهیونیستی است. 

وی گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی باید هر چه سریع‌تر در محافل بین‌المللی محکوم شود تا ملت فلسطین به حقوق از دست رفته خود برسند. 

وی ادامه داد : باید تلاش کنیم تا حقوق ملت فلسطین امروز به طور کامل احیا شود و غزه نیز از محاصره بیرون آید. 

اسماعیل هنیه تاکید کرد: امروز تنها ملتی که همواره در کنار ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه ایستاده جمهوری اسلامی ایران است. 

وی بار دیگر از حمایت‌های قاطع و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین و غزه قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین