کد خبر: ۱۰۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱
معاون وزير كشور و رييس سازمان ثبت احوال كل كشور:

مردم ورامين چراغ اين نهضت را روشن نمودند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون وزير كشور و رييس سازمان ثبت احوال كل كشور در ديدار با امام جمعه ورامين قيام فداكارانه اين مردم را موجب روشن نمودن چراغ نهضت حضرت امام(ره) دانسته و از آنان تقدير نمودند. 

به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامين ، معاون وزير كشور و رييس سازمان ثبت احوال كل كشور كه  به ورامين سفر نموده بود با اشاره به قيام 15 خرداد ورامين گفت: "خيلي خوشحال هستم كه زمان بازديد من از شهرستان ورامين در ماه خرداد صورت گرفت كه مصادف است با سالروز قيام مردم خوب ،انقلابي و متدين ورامين،اين قيام شجاعانه هيچگاه در تاريخ مردم ايران فراموش نمي شود ، نقشي كه مردم ورامين در پشتيباني از نهضت امام راحل ايفا نمودند توام با فداكاري و از خود گذشتگي بود،در حقيقت قيام اين مردم چراغ نهضت امام(ره)را روشن نمود و ر‍ژيم پهلوي نتوانست عليرغم تلاش همه جانبه و سركوب وحشيانه آن را خاموش نمايد".
 
وي در پايان حضور مردم ورامين در تمام صحنه هاي انقلاب را چشمگير دانسته و اين حضور را حاصل راهنماييها و انديشه هاي حضرت آيت ا... محمودي گلپايگاني معرفي نموده افزود:اميدوارم همچنان مردم عزيز ما از وجود اين عالم روحاني و راهنماييهاي معظم له بهره ببرند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین