کد خبر: ۱۰۰۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱

نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال در جهان؛ اسپانیا و آلمان پیروز شدند، ایتالیا مقابل مکزیک باخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برتری تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و آلمان و شکست ایتالیا مقابل مکزیک در فاصله یک هفته به آغاز جام جهانی، از مهمترین دیدارهای دوستانه در پنجشنبه شب بود. 

تیم‌های اسپانیا و کره جنوبی در شهر اینسبورگ اتریش به میدان آمدند که در این دیدار تیم اسپانیا فاتح جام ملت‌های اروپا در سال 2008 موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد. 

" خسوس ناواس " بازیکن تیم سویا تک گل این بازی دوستانه را در دقیقه 87 به ثمر رساند. 

کره جنوبی در گروه دوم با آرژانتین، نیجریه و یونان هم‌گروه است و اسپانیا با سوییس، هندوراس و شیلی در گروه هشتم قرار دارد. 

در شهر بروکسل، یک دیدار تدارکاتی و جالب میان ایتالیا و مکزیک برگزار شد که با پیروزی دو بریک مکزیک‌ها همراه شد. "کارلوس ولا" و "البرتو مدینا" در دقایق 17و84 برای تیم مکزیک گل زدند و "لئوناردو بونوچی" در دقیقه 89 برای مدافع کسب عنوان قهرمانی جهان گلزنی کرد. 

مکزیک در گروه یک با تیم‌های افریقای جنوبی ( میزبان جام جهانی 2010 )، اروگوئه و فرانسه هم‌گروه است و ایتالیا در گروه ششم با پاراگوئه، نیوزیلند و اسلواکی قرار گرفته است. 

آلمان فاتح سه دوره جام جهانی در شهر فرانکفورت موفق شد با حساب سه بریک از سد بوسنی و هرزه گوین بگذرد. 

"فیلیپ لام" در دقیقه 50، " باشتن شوان اشتایگر" در دقایق 74و 77 (هر دوگل پنالتی) گل‌های تیم میزبان را رقم زدند. تک گل تیم بوسنی با اشتباه لام مدافع تیم آلمان به ثمر رسید. 

مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 ساعت 18 و 30 دقیقه (به وقت تهران) روز جمعه 21 خردادماه جاری با دیدار مکزیک و افریقای جنوبی در شهر ژوهانسبورگ آغاز می‌شود و تا 20تیرماه ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین