کد خبر: ۱۰۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴

19نفر در مراسم سال‌گرد امام(ره)، بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اقدامات پليس در مراسم بيست‌و يكمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينی‌(ره)، از دستگيری 19نفر در حاشيه مراسم سالگرد امام خمينی‌(ره) خبرداد.

سردار حسين ساجدی‌نيا، در رابطه با اقدامات پليس در مراسم بيست و يكمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينی‌(ره) اظهار كرد: پليس، امنيت كليه نقاطی كه از نظر استراتژيكی دارای اهميت بود را در اين مراسم تامين كرد به‌طوری كه وضعيت خوبی را از نظر امنيتی در اين مراسم شاهد بوديم و با همكاری و تعامل تمام دستگاه‌های امنيتی هيچ‌گونه مشكل امنيتی در روز 14 خردادماه وجود نداشت.

وی با اشاره به اين كه در روز گذشته نيروهای پليس تا شعاع كيلومترها از مسافت مرقت امام‌(ره) را تحت پوشش انتظامی قرار دادند و مشكل خاصی پيش نيامد، افزود: ماموران پليس 17 نفر سارق را در حين ارتكاب جرم دستگير كرد اين درحالی بود كه يک زن و يک مرد كه خود را به عنوان مامور پليس معرفی كرده بودند هم در اين مراسم دستگير شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با اقدامات پليس راهنمايی و رانندگی در اين مراسم، گفت: پليس راهنمايی و رانندگی طی روز جمعه در طول مسير و جاده‌ها مستقر بود و امسال برای اولين بار در محورهای منتهی به مرقد امام خمينی(ره) بار ترافيكی به حداقل رسيد به‌طوری كه می‌توان گفت پس از مراسم، ترافیک بسيار روان بود؛ همچنين تصادف خاصی نيز رخ نداد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان كرد: تا ساعت 18روز جمعه مرقد امام خمينی(ره) به صورت كامل تخليه شد.

سردار ساجدی‌نيا اضافه كرد: امروز 15 خردادماه نيروهای پليس در مرقد امام (ره) و همچنين حرم عبدالعظيم حسنی مستقر هستند و امنيت كامل در اين رابطه وجود دارد و مشكل خاصی تا كنون به وجود نيامده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
0
تیتر شما منحرف کننده است ،هرکس فکر کی کند بخاطر آشوب دستگیر شده اند .غافل از اینکه دزد بوده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
طرفندها براي جلب نظر ديگران نبايد كار حرفه ايي تان را صدمه بزند بخاطر خودتان هم شده در انتخاب تيتر دقت بيشتري كنيد . به كارتان شك كردم بوي خوشي از اين جور تيترها نمي آيد . در مجموع از اطلاع رساني تان ممنونم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین