کد خبر: ۱۰۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸
رئيس پليس ورامين:

40 كيلوگرم كراك از يك تبعه خارجي در ورامين كشف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نيروي انتظامي ورامين خبر داد: مامورين پليس ورامين هنگام گشت مشترك انتظامي و راهنمائي در مسير حركت كاروانهاي زوار امام خميني (ره) با تعقيب يك دستگاه تاكسي فاقد پلاك جلو در مسير جاده چرمشهر " يك نفر تبعه خارجي را دستگير و مقدار 40 كيلوگرم كراك" كشف كردند.

سرهنگ قاسم آبادي به خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت: به منظور تسهيل در حركت و تامين امنيت زوار اعزامي از شهرهاي شرقي كشور جهت شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني‌ (ره) گشتهاي ويژه‌اي را در مسيرهاي برون شهري و اصلي تردد زوار في مابين چرمشهر و ورامين ( محل اسكان زوار ) فعال نموده‌ايم. 

 رئيس پليس ورامين اضافه كرد: مامورين در حال گشت به تاكسي فاقد پلاك جلو مشكوك شده كه به محض ايست دادن متواري مي‌گردد. واحد گشت 21 جوادآباد با اعلام موضوع متواري شدن خودرو به مركز به " اجراي طرح تور" مي‌پردازند. 

آنها با تعقيب خودرو تاكسي در بيابانهاي اطراف آبباريك آن را متوقف نموده در نتيجه بازديد از آن « مقدار چهل كيلوگرم كراك كشف كرده و راننده تاكسي كه از اتباع افغان» مي‌باشد را هم دستگير مي‌كنند. 

گفتني است متهم در اظهارات اوليه خود بيان داشت: خودرو تاكسي را سرقت نموده تا مواد فوق را از محمدآباد ورامين تحويل گرفته در روستاي آبباريك تحويل فردي بنام رضا بدهد. 

قاسم‌آبادي اضافه كرد: با سرعت عمل مامورين مالك تاكسي كه همدست متهم بوده سريعا شناسائي و دستگير مي‌گردد . 

سرهنگ قاسم‌آبادي در پايان از هشياري واحدهاي گشت تقدير نمودند و خطاب به خانواده ها بيان داشت: كه با نظارت بهتر به امورات جاري فرزندان خود از غفلت آنان جلوگيري و در جهت افزايش آگاهي هاي آنان تلاش نمائيد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
0
0
khajiha roo bayad biroon kard!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین