کد خبر: ۱۰۱۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳

نیكبخت واحدی به صبای قم پیوست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیكبخت با این تیم قرارداد یكساله‌ای بسته و در لیگ دهم برای این تیم بازی خواهد كرد. نیكبخت البته در لیگ نهم شرایط سختی را پشت سر گذاشت. او پیش از شروع لیگ نهم از سوی فدراسیون فوتبال به‌عنوان بازیكن منشوری معرفی ‌ و با محرومیتی یكساله روبه‌رو شد؛

به گزارش آفتاب به نقل از همشهری آنلاین درحالی‌كه این بازیكن از پرسپولیس جدا شده و به تراكتورسازی رفته بود. با این محرومیت اما مجبور شد یك نیم فصل فوتبالی را از دست بدهد و در نیم فصل دوم با بخشش فدراسیون روبه‌رو شد.

در این هنگام نیكبخت با تراكتورسازی فسخ قرارداد كرده و راهی استیل آذین شده بود؛ بازیكنی كه در نیم فصل دوم لیگ نمایش قابل‌قبولی در تركیب استیل‌آذین نداشت و با شرایط به‌وجود آمده در فصل نقل و انتقالات تصمیم به ترك این تیم گرفت.

استیل آذین در فصل نقل و انتقالات با جذب چهره‌های لیگ خبرساز شد؛ تیمی كه تنها به 6 سهمیه لیگ برتری چشم ندوخته و در اندیشه جذب لژیونرهای ایرانی هم هست. در میان بازیكنانی كه با استیل‌آذین قرارداد بسته‌اند، نام حسن اشجاری و میلاد زنیدپور هم دیده می‌شود؛

2بازیكنی كه قرار است نقش مدافع و هافبك چپ این تیم در فصل جدید را ایفا كنند. این موضوع نیكبخت را بر آن داشت كه برای بازی در فصل جدید تیم دیگری را انتخاب كند. پیش از این البته مسئولان باشگاه صبا با سهراب بختیاری‌زاده و مرتضی كاشی بازیكنان فصل گذشته خود نیز برای تمدید قرارداد به توافق دست یافته بودند. در عین حال، بعد از جدایی محمد نوری، فشنگچی و اسدی به‌تازگی علی لطیفی و جابر انصاری بازیكنان فصل قبل این تیم نیز با باشگاه سایپا قرارداد داخلی امضا كرده‌اند.

انصاری فرد در سایپا می‌ماند

تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب كریم انصاری فرد جواب نداد و این بازیكن یك فصل دیگر در سایپا خواهد ماند. از قرارداد این بازیكن با سایپا یك فصل دیگر مانده و در این شرایط انصاری‌فرد مایل بود راهی پرسپولیس شود.

بعد از مكاتبه علی دایی با مدیرعامل سایپا، این باشگاه برای صادركردن رضایت نامه انصاری‌فرد از پرسپولیس 500میلیون تومان خواسته بود. جالب اینكه باشگاه پرسپولیس هم با این درخواست موافقت كرد اما مایلی‌كهن گفت كه این باشگاه باید به 3بند دیگر شرایط جذب انصاری فرد هم عمل كند.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید: «بعد از اینكه ما نامه‌ای زدیم كه انصاری فرد را می‌خواهیم، باشگاه سایپا در جواب نوشت كه انصاری فرد را با 4بند به پرسپولیس منتقل می‌كنیم،

این 4بند عبارت بودند از:1-مبلغ 500 میلیون تومان بابت رضایت‌نامه به باشگاه سایپا پرداخت شود. 2- از كل مبلغ قرارداد سال دوم انصاری فرد با پرسپولیس 50 درصد به سایپا برسد. 3- از كل مبلغ قرارداد طرفین در سال سوم 40 درصد به باشگاه سایپا برسد. 4- از كل مبلغ قرارداد طرفین در سال چهارم 30 درصد به باشگاه سایپا برسد.»

او ادامه می‌دهد: «ما به این باشگاه اعلام كردیم كه حاضریم این مبلغ را به شما بپردازیم اما با توجه به این شرایط و بندهایی كه باشگاه سایپا برای ما ارسال كرده است، صبر می‌كنیم تا یكسال دیگر قرارداد انصاری فرد با سایپا تمام شود و بعد اگر توانستیم او را جذب می‌كنیم.

البته من قطعا نمی‌گویم كه این انتقال منتفی است چرا كه هنوز كتبا نامه‌ای از باشگاه سایپا دریافت نكرده‌ایم اما با توجه به مصاحبه مایلی‌كهن، طبیعتا ما این موضوع را منتفی می‌دانیم.»

همچنین نبی‌الله باقری‌ها، مدافع فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی یكساله به مس كرمان رفت. ظاهرا باشگاه پرسپولیس تمایلی به نگه داشتن این بازیكن نداشت.

معمای جلال حسینی

ابتدا اعلام شد كه جلال حسینی با باشگاه سپاهان به توافق نهایی رسیده و قراردادش را با این تیم تمدید می‌كند. این خبری بود كه باشگاه سپاهان اعلام كرد ولی حسینی این موضوع را تكذیب می‌كند.

او می‌گوید: «من هنوز قراردادم را با سپاهان تمدید نكرده‌ام. مذاكره جدی انجام گرفته و من پیشنهادهایم را مطرح كرده‌ام. یك‌سری توافقات حاصل شده و خیلی مسائل بین من و باشگاه حل شده است اما تا زمانی كه باشگاه به‌طور رسمی به پیشنهادهایم جواب ندهد هیچ‌چیز مشخص نیست.»

گفته می‌شود این بازیكن به‌دلیل اختلاف با قلعه نویی ممكن است به پیشنهاد پرسپولیس یا استیل آذین جواب مثبت دهد. او تاكید می‌كند: «من با هیچ كس مشكلی ندارم. با پرسپولیس مذاكره آنچنانی نداشته‌ام.

تنها به مذاكره حرفه‌ای اهمیت می‌دهم. مذاكره تلفنی یا با حضور واسطه‌ها را قبول ندارم. از باشگاه استیل آذین هم پیشنهاد بسیار خوبی دارم اما اولویت برای من سپاهان است. به هر حال یكسال در سپاهان بوده‌ام و با شرایطش تطابق پیدا كرده‌ام.»

تازه‌ترین تمدیدی‌ها

داریوش یزدانی، امید شریفی‌نسب و جواد آشتیانی به‌مدت یكسال دیگر قرارداد خود را با سایپا تمدید كردند. همچنین فرزاد حسین‌خانی و حمید سیفی با توافق با مسئولان مس كرمان، قراردادشان را با این تیم تمدید كردند. قرارداد هر دو بازیكن 2ساله است.

مدیر روابط عمومی این باشگاه می‌گوید: «در حال حاضر، مسئولان باشگاه با ارشاد یوسفی مذاكره می‌كنند و درصورت توافق نهایی طرفین، این بازیكن با مس قرارداد می‌بندد.»باشگاه پاس همدان نیز با فرهاد خیرخواه بازیكن سابق تیم تراكتورسازی تبریز قراردادی 2ساله به امضا رساند و سرپرست فولاد نیز خبر می‌دهد كه این باشگاه با سیامك سرلك و جلال كاملی مفرد تمدید قرارداد كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین