کد خبر: ۱۰۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
رئيس مركز آموزش علمي كاربردي:

يكي از قطب‌هاي آموزشي ورامين مركز علمي - كاربردي است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس مركز آموزش علمي ـ كاربردي شهرداري ورامين از توسعه كمي و كيفي اين مركز در آينده‌اي نزديك خبر داد.

سيدرضا طباطبايي  در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب در ورامين گفت: ‌هم‌اكنون 420 نفر دانشجو در مقاطع كارداني و كارشناسي به ‌صورت پودماني و ترمي در پنج رشته كارداني فناوري اطلاعات IT، معماري، حسابداري، امور فرهنگي و كارشناسي بازيافت در حال تحصيل هستند. 

رئيس مركز آموزش علمي كاربردي شهرداري ورامين افزود: با توجه به علاقه شهروندان و ظرفيت‌هاي موجود شهرستان برخي رشته‌هاي كارداني و كارشناسي درخواست صدور مجوز شده كه در صورت برگزاري دوره‌هاي مذكور ظرفيت پذيرش دانشجو در اين مركز افزايش قابل توجهي مي‌يابد. 

وي در ادامه توجه به امور علمي و پژوهشي را يكي از اركان مراكز آموزشي و دانشگاهي برشمرد و تصريح كرد: در راستاي افزايش سطح فعاليت‌هاي علمي و آموزشي و ارتقاي علاقه‌مندي دانشجويان به امور علمي و پژوهشي، واحد پژوهش و كميته پژوهش در اين مركز تشكيل شده و در هر گروه آموزشي انجمن‌هاي علمي و پژوهشي مرتبط دانشجويي ايجاد و فعاليت‌هاي خود را آغاز كرده‌اند. 

طباطبايي در ارتباط با فعاليت‌هاي ديگر فرهنگي اين مركز تاكيد كرد: راه‌اندازي فصلنامه خبري و آموزشي دانشجويي، پيگيري راه‌اندازي پايگاه بسيج مقاومت دانشجويي، فراهم كردنم مقدمات راه‌اندازي دفتر مشاوره دانشجويي، راه‌اندازي واحد روابط‌عمومي، برگزاري همايش‌هاي طرح بصيرت جامع دانشجويي 1 و 2، برگزاري مراسم‌هاي زيارت عاشورا و تورهاي گردشگري و علمي استان گردي و ايرانگردي همچون كاشان از جمله برخي فعاليت‌هاي فرهنگي اين مركز در چند ماه گذشته است. 

رئيس مركز آموزش علمي-كاربردي شهرداري ورامين در پايان با نوپا خواندن اين مركز آموزشي خاطرنشان كرد: حدود يك سال است كه اين مركز راه‌اندازي شده و تاكنون مورد استقبال و پذيرش مردم منطقه قرار گرفته و با وجود ايجاد دو گروه جديد تاسيس بازيافت و گروه دروس عمومي و معارف اسلامي در تلاش هستيم با اخذ مجوز و جذب هيئت علمي طرح توسعه كمي و كيفي اين مركز را به ‌صورت جدي و برنامه‌ريزي شده اجرا كنيم تا اين مركز بتواند به‌ عنوان يكي از قطب‌هاي آموزشي شهر ورامين تبديل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین