کد خبر: ۱۰۱۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
رئيس پليس ورامين:

كشف 2 هزار عروسک خارجي قاچاق در ورامين

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مأموران در حين کنترل خودروهاي عبوري وشناسائي يک واحد کارگاه غيرمجاز 1هزارو980 عدد عروسک قاچاق خارجي به ارزش 25 ميليون و740 هزارتومان را کشف کردند.

سرهنگ قاسم آبادي فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در تشرح اين خبر به خبرنگار آفتاب در ورامين گفت: روزگذشته مأموران فرماندهي بخش قرچک اين شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري در پليس راه به يک دستگاه خودروي نيسان به رانندگي فردي به نام « عباس – ب » مظنون و پس از متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسي محموله آن کردند. 

وي تصريح کرد: در بازرسي از خودرو 75 عدد کارتن 12 عددي عروسک قاچاق خارجي كشف شد. مأموران پس از کشف عروسکها به بررسي نوع عروسکها پرداخته و سپس با مراجعه به چند مغازه اسباب بازي فروشي به تشابه آنها پي بردند. 

سرهنگ ايرج قاسم آبادي در ادامه افزود : ماموران با شگردهاي خاص پليسي وبازجوئي از متهم ، يک باب پارکينگ در شهرک طلائيه را شناسائي و با انجام يک سري اقدامات پليسي به وجود يك كارگاه مونتاژ عروسك هاي خارجي در اين پارکينگ پي بردند. 

قاسم آبادي اضافه كرد :پس از هماهنگي با مراجع قضايي کارگاه مورد نظر مورد بازديد قرار گرفت که در اين بازديد 90 کارتن 12 عددي عروسک خارجي کشف و ضبط شد. 

سرهنگ قاسم آبادي با اشاره به کشف يک هزار و 908 عروسک خارجي در دو مرحله ياد آور شد: با اعتراف متهم اصلي پرونده مشخص شد، وي فاقد سابقه کيفري بوده وشخصا قطعات عروسک را بصورت قاچاق از کشور چين وارد کشور کرده و مخفيانه با راه اندازي يك کارگاه و بكار گيري چندکارگر غير مجاز قطعات عروسک را به هم مونتاژ وسپس در بازارهاي تهران – ورامين وديگر شهرهاي بزرگ بفروش مي رساند که طبق برآورد انجام شده ارزش اموال کشف شده 25 ميليون و740 هزارتومان مي باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین