کد خبر: ۱۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: استیضاح وزیر رفاه دوز از ذهن نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: احکام اعضای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری برای نهایی شدن و صدور به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است. 

هادی مقدسی، افزود: به طور قطع احکام اعضای هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری در هفته جاری صادر و کار به صورت عملی آغاز خواهد شد. 

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر یک از اعضای هیات تحقیق و تفحص وظیفه بررسی یک قسمت را برعهده خواهند داشت به طور مثال درشستا که 10 هلدینگ وجود دارد حدود 10 نفر از نمایندگان مجلس مسوول بررسی موارد این شرکت خواهند شد. 

وی در پاسخ به این سوال که گویا نارضایتی نمایندگان مجلس از وزیر رفاه و تامین اجتماعی روز به روز بیشتر می‌شود، گفت: انتظارات از وزیر رفاه بالا بود زیرا نمایندگان به روان‌سازی امور این وزارتخانه کمک زیادی کردند و انتظار داشتند وزارت رفاه به وظایف خود به نحو احسن عمل کند اما گله‌مندی‌ها به خصوص درباره وضعیت مالی وزارت رفاه و تامین اجتماعی بسیار است. 

مقدسی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر رفاه دوز از ذهن نیست، تصریح کرد: مجلس از تمامی ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد. 

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیشتر معاونان محصولی را سیاسی معرفی کرد و گفت: چیدمان وزیر رفاه و نگاه غیر تخصصی وی به مسائل این وزارتخانه موجب شده است که وی نتواند اقدامی عملی در جهت رفع مشکلات انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین