کد خبر: ۱۰۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰

اسماعیل کوثری: استکبار برنامه‌ریزی کرده بود تا احمدی‌نژاد رای نیاورد

بعد از مدتی سردمداران فتنه آقایان موسوی، کروبی، خاتمی، موسوی‌خوئینی‌ها بالاخره دست‌شان برای همه مردم رو شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده حامی دولت می‌گوید که در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری استکبار از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بود تا احمدی‌نژاد رای نیاورد و وقتی شکست خورد مردم را به خیابان‌ها کشاند.

به گزارش فرارو، اسماعیل کوثری با تحلیل وقایع پیش آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: «استکبار جهانی از ابتدای دولت نهم، نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دهم برنامه‌ریزی می‌کرد و می‌خواست کاری انجام دهد و این مسأله را توسط عوامل داخلی و خود فروختگان دنبال می‌کرد. در واقع می‌شود گفت نمی‌خواستند در انتخابات آقای احمدی نژاد انتخاب شود. بنابراین توطئه‌ها را شروع کردند.»

وی افزود: «البته نیروهای امنیتی این توطئه را پیش‌بینی می‌کردند ولی دست به اقدامی نزدند. چرا که در هیچ جای دنیا قبل از اینکه کسی اقدامی صورت ‌دهد، با او برخورد نمی‌شود.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تقلب در انتخابات اظهار کرد: «فتنه‌گران کاری که انجام دادند این بود که بحث تقلب در انتخابات را که از قبل مطرح کرده بودند، بزرگ کردند و مردم را به خیابان کشاندند. بدین ترتیب مرتکب کارهای خلاف قانون در جهت براندازی نظام شدند.»

کوثری اضافه کرد: «خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و مسئولان موضوع کنترل شد و ریزش در فتنه سبز صورت گرفت و درنهایت با آگاهی مردم نسبت به روزهای قبل مسأله حل شد. زمانی که اسکتبار و عوامل داخلی آنها یعنی گروهک‌هایی مانند نهضت آزادی، سازمان مجاهدین انقلاب، مشارکت، بهائیت، ملی،مذهبی و سلطنت‌طلب‌ها به این موضوع پی بردند، عصبانی شده و این عصبانیت را در ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و روز عاشورا نشان دادند.»

این نماینده حامی دولت با اشاره به حضور مردم در روزهای ۹ دی و ۲۲ بهمن بیان کرد: «مردم با بصیرتی که روز به روز پیداکردند، در روز ۹ دی و ۲۲ بهمن آنچنان حضور گسترده در جهت از بین بردن فتنه نشان دادند که باعث شگفتی جهانیان شد.»

کوثری ادامه داد: «زمانی فتنه نیروهایش را از دست داد و دیگر پیاده نظامی نداشت، رو به بیانیه آورد و بعد از مدتی سردمداران فتنه آقایان موسوی، کروبی، خاتمی، موسوی‌خوئینی‌ها بالاخره دست‌شان برای همه مردم رو شد و مردم دقیقا به این نتیجه رسیدند که اینها بحث‌شان انتخابات نیست بلکه براندازی است. بنابراین مردم پشت سر اینها نیایستادند و خودشان را از آنها جدا کردند.»

این عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقادهایی که از طرف برخی از اصولگرایان به رفتار احمدی‌نژاد در انتخابات دهم می‌شد، گفت: «هر انسانی اشتباه می‌کند. اما اشتباه داریم تا اشتباه. یکی اشتباه می‌کند بعد متوجه می‌شود اما یکی دیگر اشتباه می‌کند و به جای اینکه متوجه اشتباه خود شود لجاجت کرده و حیثیت نظام را زیر سوال می‌برد. حال اگر برخی از کسانی هم مانند آقای علی مطهری که به اسم اصولگرایی از مردم رای می‌گیرند و بعد نظرشان را این‌گونه مطرح می‌کنند، باید بگوییم که اطلاعات دقیقی ندارند. دیدشان وسیع نیست که تحلیل دقیقی کنند و به خاطر آنکه موضوع را به گونه جمع کنند می‌آیند و می‌گویند که دو طرف اشتباه کرده و به هر دو طرف رسیدگی شود.»

وی با بیان اینکه فتنه توسط استکبار تمام شدنی نیست، تاکید کرد: «این فتنه تا اینجا به ظاهر تمام شده ولی اینها باز به دنبال توطئه هستند و این چیزی نیست که از چشم وفاداران نظام دور بماند.»

کوثری همچنین درباره درخواست مجوز ۸ حزب اصلاح طلب برای برگزاری راهپیمایی در روز سالگرد انتخابات گفت: «همه این احزاب غیر قانونی هستند. وزارت کشور برای چه باید به اینها مجوز دهد. باید در آن مقطع این احزاب برادری خودشان ثابت می‌کردند بعد مجوز می‌خواستند و اگر وزارت کشور به اینها اجازه دهد تخلف کرده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین