کد خبر: ۱۰۱۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۷

طلسم‌شکنی جکی چان؛ فروش میلیاردی «لبه سایه»

گیشه سینمای چین شاهد فروش میلیاردی فیلم «لبه سایه» با بازی جکی چان و کارگردانی لری یانگ بوده است.
طلسم‌شکنی جکی چان؛ فروش میلیاردی «لبه سایه»
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم «لبه سایه» محصول آی‌کی‌یی پیکچرز در سومین آخر هفته متوالی، گیشه سینمای چین را در سلطه خود نگه داشت و با فروش ۸۴.۲ میلیون یوان (معادل ۱۱.۷ میلیون دلار) به مجموع فروش ۱.۰۳۱ میلیارد یوان (۱۴۳.۲ میلیون دلار) رسید.

به گزارش خبرآنلاین، طبق گزارش «آرتیزان گیت‌وی»، این تریلر اکشن با بازی جکی چان، به کارگردانی لری یانگ ساخته شده است. 

ماجرا درباره «وونگ تاک-چانگ» (با بازی چان)، کارشناس بازنشسته نظارت در ماکائو است که دوباره به صحنه بازمی‌گردد تا سرنخ یک سرقت پیشرفته را که توسط جنایتکاری مرموز با لقب «پادشاه گرگ» طراحی شده، دنبال کند. در این مسیر، یک پلیس تازه‌کار به نام «هه چیوقو» (ژانگ زی‌فنگ) همراه اوست. آنها روبه‌روی «فو لانگ‌شنگ» حیله‌گر (با بازی تونی لیونگ کا-فای) و گروه جنایتکارش قرار می‌گیرند. این فیلم طبق گزارش کام‌اسکور، در رده سوم جدول جهانی نیز جای گرفته است. 

در جایگاه دوم، انیمیشن «هیچ‌کس» محصول شانگهای انیمیشن فیلم با فروش ۸.۵ میلیون دلار ایستاد و مجموع درآمد خود را به ۲۱۵.۴ میلیون دلار رساند. این فیلم به کارگردانی یو شوی، با الهام از «سفر به غرب» ساخته شده و افسانه کلاسیک را از دریچه شیاطین کوچک و سفر معنوی‌شان بازآفرینی می‌کند. این اثر در جدول جهانی در رتبه هشتم قرار گرفت. 

فیلم «محکوم به مرگ» محصول چاینا فیلم نیز با فروش ۴.۵ میلیون دلار، در جایگاه سوم جدول چین و مجموع ۴۰۹.۳ میلیون دلار ایستاد. این فیلم به کارگردانی شن آئو و نویسندگی شن آئو، ژانگ کِه و شو لویانگ ساخته شده و در پس‌زمینه کشتار نانجینگ در سال ۱۹۳۷ روایت می‌شود. داستان از زندگی «آ چانگ» (با بازی لیو هاوران، بازیگر مجموعه «کارآگاه محله چینی‌ها») می‌گوید که به عنوان یک پستچی، برای زنده‌ماندن در دوران اشغال ژاپن، هویت یک عکاس را به خود می‌گیرد. او درون استودیویی تحت کنترل ژاپنی‌ها کار می‌کند و به طور مخفیانه سربازان و غیرنظامیان چینی را پناه می‌دهد؛ عملی آرام، اما سرشار از مقاومت. 

فیلم «مقصد نهایی: خون‌ها» محصول نیو لاین سینما با ۱.۸ میلیون دلار، مجموع فروش خود را به ۲۱.۸ میلیون دلار رساند. 

در رتبه پنجم نیز «شنژو ۱۳» محصول چاینا مدیا گروپ تازه‌وارد شد؛ یک مستند سینمایی درباره مأموریت تاریخی سرنشین‌دار چین به ایستگاه فضایی تیانگونگ در سال ۲۰۲۱ که با فروش ۱.۵ میلیون دلار آغاز به کار کرد. 

در مجموع، فروش آخر هفته ۳۷.۳ میلیون دلار برآورد شد و گیشه چین در سال ۲۰۲۵ را به ۵.۵۲۳ میلیارد دلار رساند؛ افزایشی ۱۸.۷ درصدی در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین