کد خبر: ۱۰۱۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴

هاشمی: وقت قانونی تحقیق‌وتفحص از مخابرات و معدن باب نیزو به اتمام رسیده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طی مراحل دو تحقیق و تفحص از مخابرات و معدن باب نیزوكرمان در كمیته‌هایی ذیل كمیسیون متبوعش گفت كه با توجه به اتمام وقت قانونی، باید هرچه سریع‌تر گزارش نهایی این دو طرح تحقیق و تفحص به كمیسیون ارایه شود.

سیدحسین هاشمی، در خصوص تحقیق و تفحص از مخابرات گفت:‌ كمیته تحقیق و تفحص از مخابرات تاكنون تنها گزارش اولیه‌ای را در این زمینه به كمیسیون ارایه كرده است.

نماینده‌ مردم میانه در خانه ملت، با بیان این‌كه درباره‌ی این تحقیق و تفحص باید ابتدا در كمیته‌ مذكور رای‌گیری انجام شود، گفت: ما از اعضای كمیته خواسته‌ایم كه هر چه زودتر این روند را طی كرده و گزارش نهایی را به كمیسیون ارایه كنند.

هاشمی هم‌چنین با اشاره به انجام تحقیق و تفحص از معدن باب‌نیزوی كرمان در كمیسیون متبوعش، گفت: به دلیل بررسی برنامه‌ی پنجم توسعه روند این تحقیق و تفحص‌ هم تا حدودی به كندی پیش می‌رود.

عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس تاكید كرد: با توجه به اتمام وقت قانونی، گزارش این دو تحقیق و تفحص‌ باید هر چه سریع‌تر به كمیسیون ارایه شود تا پس از طی این مرحله، این دو طرح تحقیق و تفحص به صحن مجلس بیاید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین