کد خبر: ۱۰۱۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸

گلشیفته فراهانی برای سبزها خواند

گلشیفته فراهانی در کسوت خوانندگی!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبر آنلاین وی در آهنگی به نام سکوت، به سابقه مبارزه برای آزادی در ایران پرداخته است.در کلیپی که همراه با این آواز منتشر شده است صحنه هائی از اغتشاشات خیابانی پس از انتخابات 88 قرار گرفته است.

فراهانی در ارتباط با این کلیپ به بی بی سی گفت:من حرف هم نسلی های خودم را با این آواز بیان کردم.خواستم بگویم که سالها برای آزادی و رای دادن مردم زحمت کشیده شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه من طرفدار هیچ جریان سیاسی نیستم می گوید:ولی این انگی که به برخی زده می شود که اینها طرفدار بیگانگان هستند اشتباه است.اینها -اشاره به اصلاح طلب ها-آزادی می خواهند .به دنبال تغییر هستند.اصلاحات می خواهند انجام شود.

در این کلیپ عکس هائی از میر حسین و خاتمی و هاشمی نیز در کنار تصاویر مربوط به اعدام های پس از انقلاب و درگیری های پس از انتخابات به نمایش در آمده است.

لازم به ذکر است فراهانی پیش از این در گفت وگو با بی بی سی ضمن تشکر از دعوت شمقدری معاون سینمائی وزارت ارشاد در دولت دهم گفته بود:جا دارد از آقای شمقدری تشکر وِیژه کنم.کم شده که دوستان در وزارت ارشاد به فکر حل چنین مشکلاتی باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
واقعا جنبش سبز این قدر محتاج شده که باید افرادی مثل فراهانی و ... که در تعارض با دین و شریعت ملت هستند بایستی وسط گود بیایند و جوانان را تحریک کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
0
0
درود به شرفش . انصافا یه بازیگر و هنرمند واقعی تو این چند سال تو ایران همین خانومه فراهانی بوده .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین