کد خبر: ۱۰۱۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸

افتتاح سایت گروه مجلات همشهری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روابط عمومی گروه مجلات همشهری، نسخه آزمایشی این سامانه اطلاع رسانی به آدرس www.hamshahrimags.com از امروز در اختیار علاقمندان مجلات همشهری قرار دارد.

آفتاب: انتشار گزیده ای از بهترین گزارش ها، یادداشت ها، گفت و گو ها و پرونده های منتشر شده در مجلات همشهری، اعلام خبر انتشار مجلات این گروه برای آگاهی مخاطبان از محتوای این نشریات و معرفی جزء به ج‍زء مطالب آن، از جمله كاركردهای سامانه اطلاع رسانی گروه مجلات همشهری است.

علاقمندان به مجلات همشهری، هم چنین می توانند از طریق این سامانه به نسخه پی دی اف آرشیو این نشریات دسترسی داشته باشند.

از جمله بخش های سامانه جدید اطلاع رسانی گروه مجلات همشهری، بخش چند رسانه ای آن است. در این بخش، علاوه بر انتشار برخی تصاویر تولیدی عکاسان گروه مجلات، چاپ شده در نشریات، تصاویر اختصاصی دیگری نیز منتشر شده است.

فیلم و پادکست، 2 قسمت دیگر از بخش چند رسانه ای این سامانه است. در بخش فیلم، ویدئوهایی از نحوه کار خبرنگاران مجلات همشهری و حاشیه هایی از گزارش ها و مصاحبه های چاپ شده در مجلات، منتشر شده است. در بخش پادکست نیز مخاطبان می توانند برخی یادداشت ها و گزارش های تهیه شده توسط خبرنگاران مجلات همشهری را با صدای آنان بشنوند.

علاقه مندان به اشتراك مجلات همشهری نیز می توانند در بخش «یك كلیك تا اشتراك» به جمع هزاران مشترك این مجلات بپیوندند.
گروه مجلات همشهری ناشر مجلات جوان، مثبت، سرنخ، دیپلماتیك، ماه، خردنامه، دانستنیها، کتاب داستان همشهری و ویژه نامه های سرزمین من، پایداری، تماشاگر، صفر و یك، بیست و چهار، الف و آیه می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین