کد خبر: ۱۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱

نامه فرزند فقیه فقید آیت‌الله منتظری به مراجع معظم

چنین برخوردهایی با مراجع در رژیم شاه دیده نشد
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: احمد منتظری با درج نامه‌ای به علما و مراجع، ضمن شرح ماجرای حمله به دفتر آیت‌الله منتظری، ‏تصریح کرده است که ‏اینجانب به خود اجازه نمی‌دهم که با وجود حضرات مراجع ذی‌نفوذ در‏ ‏حوزه علمیه قم و نجف، تظلم خود را به مراجع حقوقی بین‌المللی اعلام‏ ‏دارم.

به گزارش برخی از سایت‌های خبری، وی در این نامه از آنان خواسته است که هر گونه صلاح می‎دانند خطر این‏ ‏اعمال زشت را برای وجاهت حوزه و مرجعیت و نیز قبح آن را به نحو‏ ‏موثر به اطلاع مسئولان حکومتی تصمیم گیرنده برسانند. 

در بخشی از این نامه آمده است که این‌گونه هتک حرمت مرجعیت و فقاهت و حمله به دفاتر و بیوت مراجع و‏ ‏علما و برخوردهایی اینچنین در رژیم شاه هیچ‌گاه دیده نشد. 

در این نامه تاکید شده است: ‏ ‏اینجانب مطمئن هستم که شما حضرات از این‌گونه اعمال که در مرآ و‏ ‏مسمع همگان انجام شده که نه اولین است و نه آخرین، نگران و ناراحت‏ ‏می‎باشید؛ جسارتا عرض می‌نمایم که هر‌گونه صلاح می‎دانید خطر این‏ ‏اعمال زشت را برای وجاهت حوزه و مرجعیت و نیز قبح آن را به نحو‏ ‏موثر به اطلاع مسئولان حکومتی تصمیم‌گیرنده برسانید، به یقین در جهت‏ ‏رفع مظالم وارده و نیز در جهت جلوگیری از تکرار و سرایت آنها به سایر‏ ‏بیوت و دفاتر حضرات علما و مراجع محترم موثر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین