پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۱۰۱۵۷۱۶
۱۴:۲۰
۱۴۰۴/۰۷/۰۶

واکنش ظریف به فعال سازی مکانیسم ماشه

واکنش ظریف به فعال سازی مکانیسم ماشه
محمدجواد ظریف با اشاره به ناکامی در تسلیم ایران، به اقدام سه کشور اروپایی در فعال‌سازی مکانیزم اسنپ‌بک واکنش نشان داد.
۱۴:۲۰
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
به گزارش آفتاب نیوز،

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین در حساب ایکس خود نوشت: ناکامی در وادار کردن ایران به تسلیم طی شش سال نقض برجام و دوازده روز جنگ، سه کشور اروپایی (E۳) را به سوءاستفاده از شورای امنیت سازمان ملل برای بازگرداندن غیرقانونی قطعنامه‌های خاتمه‌یافته واداشت.

این اقدام، موقعیت چانه‌زنی سه کشور اروپایی را بهبود نمی‌بخشد و تنها نقش آنها در دیپلماسی با ایران را به‌طور کامل از میان می‌برد.

 

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha